Gå til innhold

Jeg,fersk katteeier


søstertusenfryd

Anbefalte innlegg

Fint innlegg og gode råd! Støtter forslagene.

Jeg er veldig interessert i det siste du skriver: Har du dokumentasjon/kilder på dette? Kan skrive per PM om du har, så det ikke blir helt off topic i tråden :)

Anonym poster: 63ae5a67a92e29286fa95c03a4796319

Litt vanskelig å sende PM når du er AB. ;) Nei, så vidt meg bekjent har det vel ikke akkurat vært noen seriøs forskning på feltet. Anslaget er gjort basert på min egen 30 års erfaring fra arbeid med hjemløse, bortkomne og skadde katter, og mine kollegaer i DB og Kattens Vern sin erfaring. Det er altså en god grunn til at det fra disse hold anbefales å holde katter inne om natten. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en respons!

Tusen takk for all info.Pusen har ikke vært hos veterinær enda,og vi vet heller ikke om det er han eller hun katt.Uansett så har vi tenkt å kastrere den.Vi har fått en fin "pakkepris" hos den lokale veterinæren.Da fortsetter vi å gå med den litt i bånd,den gikk litt alene i hagen i dag(men jeg nærmest hang over den) :fnise:

Da fortsetter vi med dyrebutikk mat og prøver med litt våfor som kos avogtil. har dere flere tips og råd tas det i mot med takk :blomst: :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det individuelle forkjeller! :) Derfor skriver jeg også 'som oftest'. Det finnes alltid unntak. Så skriver jeg jo videre også noe av det som kan være grunnen til at noen gjør det, uten at jeg dermed påstår at det er tilfelle med din katt.

Min katt bare liker å reke :fnise: VELDIG frustrerende enkelte ganger. Men kommer alltid hjem med et eller annet "spiselig" til meg :rodmer:

Anonym poster: 64c964fdad35c2607a181d37d0a8ed8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...