Gå til innhold

Jenter - tar dere kontakt etter date?

Fremhevede innlegg

Gjest Janus
Skrevet (endret)

Menn liker å jakte?

BULLSHIT.

Jeg liker jenter som viser initiativ og tar kontakt. Hvorfor skulle jeg like henne mindre når hun viser at hun liker meg og har lyst på meg?

Hun har jo utmerket smak! Og må være rimelig oppegående! Jeg liker henne bare mer når jeg finner ut at hun har slike positive kvaliteter. ;)

"Playing hard to get" fungerer på usikre menn og kvinner som søker sin selvfølelse og anerkjennelse hos neste potensielle partner de møter.

Om du ikke viser meg interesse og tar initiativ, så er jeg veldig komfortabel med å gi slipp på deg og det har skjedd mange ganger tidligere.

Nå er ikke jeg som andre menn, men jeg tviler på du finner en mann som ikke liker at kvinnen han er interessert i viser interesse. Det er en himmelvid forskjell mellom å vise interesse og initiativ og å være en stalker.

:)

Endret av Janus
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg liker fyren godt og har lyst å vise han det, så selvfølgelig tar jeg kontakt. Er jo ikke som jeg er desperat, takker jo bare for en fin kveld og at det hadde vært hyggelig å gjenta det en dag.

Tåler han ikke det, så er det ikke noe for meg.

Anonym poster: afae05dd2ad5652b2039b8e001cd1ce7

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvis det er snakk om nettdate tar jeg kontakt etter ca en time hvis jeg ikke har hørt noe. Mange sender melding med en gang de kommer hjem, det er veldig koselig :)

• Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Hvis det er snakk om nettdate tar jeg kontakt etter ca en time hvis jeg ikke har hørt noe. Mange sender melding med en gang de kommer hjem, det er veldig koselig :)

Du du sender melding til får du svar fra de? Og hva sier de?

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Du du sender melding til får du svar fra de? Og hva sier de?

Som regel får jeg svar ja. De svarer at det var hyggelig og at de gjerne vil gjenta det.

Gjest Janus
Skrevet

Du må vente 3 1/2 dag før du tar kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehehehe.

Vel, jeg er den som godt kan ta kontakt hvis det virker som om han er interessert i at jeg skal ta kontakt. Hvis han leker likegyldig/ cool, så tenker jeg da at han ikke er interessert.

Jeg sendte melding med en fyr for omlag 2-3 måneder siden, og spurte om han hadde ville ta møtes på fredagen, da fikk jeg som svar at han hadde litt dårlig med tid, og jeg tolket det som: "ikke interessert" FORDI han ikke la til noe mer, ex "jeg har ikke tid på fredag, men kanskje vi kan ta det lørdag?" det var bare "jeg har ikke tid", så da skrev jeg bare: "du får ta kontakt når du har tid da"....vennina mi mente at jeg burde ha pusha mer, men jeg følte ikke det som riktig fordi han virket UINTERESSERT, og hva er da vitsen? Da mente hun plutselig at jeg hadde dårlig selvtillit som ikke bare gikk for denne fyren? Hvordan hun kom fram til den forklaringen aner jeg ikke, jeg pushet ikke fordi jeg følte han ikke ville ha kontakt.

To uker senere møtte jeg på han og vi snakket sammen, men jeg tok opp aldri det som var fordi jeg ikke gidder å forsure stemningen med "hvorfor ringte du ikke?" eller annet fjortis-svada, vi snakket hyggelig også sier han "ja du får ta kontakt en dag"?

Hallo, nå har jeg kasta ballen til DEG, du svarte ikke og igjen vil du at JEG skal ta ballen i armene og jakte på deg? Da gadd jeg ikke, fordi jeg synes dette nesten ble litt scizo av han :gjeiper:

Jeg føler at menn burde ta iniativ FØRST, men at kvinner burde bygge på iniativet, ikke leker prinsesser med arma i kors og alltid forlange at han gjør alt, men gidder heller ikke å løpe etter en fyr som først leker interessert, så uinterssert, så interessert osv..

Anonym poster: 9e386db0b3f7527edaeb64e50287a5fa

Skrevet (endret)

...

Endret av Fortuna Xania
Skrevet

Jeg føler at menn burde ta iniativ FØRST, men at kvinner burde bygge på iniativet, ikke leker prinsesser med arma i kors og alltid forlange at han gjør alt, men gidder heller ikke å løpe etter en fyr som først leker interessert, så uinterssert, så interessert osv..

Njaaa,min erfaring er at dette henger VELDIG mye sammen med utseendet hennes,om hun er PEN

(ikke for å trekke frem den jævla skalaen) så må du nok rekne med at det aller meste av

arbeidet ligger i ditt fang,av den enkle grunn at om du ikke gjør det så er det alltids

en annen idiot av en mann med stjerner i øynene som gjør det...sad but true.

Skrevet

Altså... om ei dame tar kontakt, og jeg ser noe jeg liker ved henne elsker jeg det. Om ei jeg overhodet ikke er interessert i tar gjevnlig kontakt (noe som har skjedd) svarer jeg bare kort. Men er dama tiltrekkenede på ett eller annet vis (det trenger ikke nødvendigvis være utsende) så blir jeg meget så glad om det er hun som pusher på litt :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Det er bare tull. Hvis han blir skremt bort fordi jeg tar kontakt er han ikke den rette for meg.

Skrevet

Det er bare tull. Hvis han blir skremt bort fordi jeg tar kontakt er han ikke den rette for meg.

Jeg mener 4 1/2 dag er mer passende :fnise:

Gjest Bandit
Skrevet

Den dama som tar kontakt og tør å vise interesse har et klart fortrinn foran de som ikke gjør det. Slik er iallefall jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Den dama som tar kontakt og tør å vise interesse har et klart fortrinn foran de som ikke gjør det. Slik er iallefall jeg.

Det som kan være litt kjipt er at jenter som er frempå gjør at en

kan spekulere litt på hvor mange flere hun har gjort dette til før deg liksom...

Vil jo ikke ha en madrass heller...

Anonym poster: 83b45d704c8e630b60cbc56d5d008d48

• Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

kan spekulere litt på hvor mange flere hun har gjort dette til før deg liksom...

Madrass fordi hun tar kontakt? Den som intet våger intet vinner. Jeg vil heller kalle henne for ivrig - etter meg. Jeg tolker det ensidig positivt. Jeg vil heller ha ei med litt bein i nesa enn ei som sitter yndig i sitt spill for å vente på om jeg kanskje kommer bort til henne.

• Liker 2
Skrevet

@TS

Liker du typen så kontakter du, så lett som det er. Ikke gruble og tenke veldig mye om det er riktig eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

TS her - jeg fikk i hvert fall et hyggelig svar av ham :) Han skulle reise bort i helga, og jeg vet ikke om vi møtes igjen. Men jeg synes det var ok å åpne for det for min del uansett, siden jeg altså er litt forvirrende i kroppsspråket og ofte oppfattes som avvisende eller uinterssert. Greit å vise at jeg likte ham - noe mer enn det er det jo ikke, jeg er "normal" og kommer aldri i verden til å mase på noen for at de skal ha kontakt med meg. Går ikke rundt og fantaserer om ham etter å ha tilbrakt to timer med ham altså... og tenker at vi også er nokså forskjellige personligheter :)

Anonym poster: 62d11916777dd31ce41503fcfbeaf997

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Hvis han begynner å spekulere i det er han ikke min type. Snakk om paranoia.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han begynner å spekulere i det er han ikke min type. Snakk om paranoia.

Ja, den der tenkte jeg å svare på også - jeg ligger antagelig godt under snitt i antall sexpartnere, og er stort sett ganske så forsiktig med å gå inn i både useriøse og seriøse forhold. Synd hvis noen tolker meg som madrass om jeg tar noe som helst initiativ da...

Men seriøst - får du ofte melding en time etter nettdate? Jeg gjør aldri det, jeg :sjenert: En kontaktet meg dagen etter, en annen ville nok kanskje gjort det hvis ikke jeg var raskest ute med melding av praktiske grunner (da han skjønte jeg ville møtes igjen begynte jeg å få meldinger flere ganger i uka, så det er ikke det at jeg er avskyelig heller, tror jeg?).

TS

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Ja, den der tenkte jeg å svare på også - jeg ligger antagelig godt under snitt i antall sexpartnere, og er stort sett ganske så forsiktig med å gå inn i både useriøse og seriøse forhold. Synd hvis noen tolker meg som madrass om jeg tar noe som helst initiativ da...

Men seriøst - får du ofte melding en time etter nettdate? Jeg gjør aldri det, jeg :sjenert: En kontaktet meg dagen etter, en annen ville nok kanskje gjort det hvis ikke jeg var raskest ute med melding av praktiske grunner (da han skjønte jeg ville møtes igjen begynte jeg å få meldinger flere ganger i uka, så det er ikke det at jeg er avskyelig heller, tror jeg?).

TS

De tar ofte kontakt med en gang de kommer hjem ja. Men så lenge de tar kontakt er de interessert uansett hvor lang tid det tar. Vil gjerne ha en avklaring med en gang jeg på om vi skal møtes igjen eller ikke. Bortkastet å vente flere dager. Jeg er av den rastløse typen så jeg kan gjerne ta litt initiativ uten å være kjempeforelsket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...