Gå til innhold

Sex gjør vondt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er ei 17 år gammel jente, for ikke lenge siden ble jeg sammen med en gutt på 21 år. Vi har hatt sex ett par ganger, han er erfaren, mens jeg har aldri hatt sex før med noen andre enn han. Han er veldig ofte kåt, og jeg blir også fort kåt og veldig våt, men problemet er at sex gjør så vondt! Jeg vet at jeg er veldig trang der nede og han sleit med å få pikken inn i meg de første gangene. Han sier at det er deilig at jeg er så trang, men for meg gjør det veldig vondt. Jeg blør hver gang etter sex. Jeg blir også veldig sår i lårene under sex, og det fortsetter å gjøre vondt etterpå. Noen som har noe tips? Jeg klarer virkelig ikke å nyte sex når det gjør så vondt :/

Anonym poster: 36f5955dc376204270e4fd4103c8c4a5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han burde ta hensyn til at du er for trang til å begynne med, og være forsiktig med deg. det går seg til etterhvert:)

Anonym poster: 3825bdaf9a85434d6d8eeb1cedac38a7

• Liker 1
Gjest Payandeh
Skrevet

Jeg syntes for det første du skal forklare dette for kjæresten din, tar han ikke hensyn er han et dyr. Og hva skal du med ett dyr?

For det andre, ikke ha sex så mye i starten. Det er vanlig at det er sårt og trangt i starten. Du skriver dere kun har hatt sex et par ganger, så dette er helt normalt. Det vil gå seg til etterhvert. Du skal nok snart få kjenne hvor fantastisk deilig det er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...