AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Føler for å være litt annonym når det kommer til det jeg skal ta opp. (Sry hvis jeg har postet i feil kategori.) Jeg har vel i de siste 5-10 årene alltid følt at jeg ikke helt hørte hjemme her. Alltid vært en outsider og har egentlig ikke hatt noen problemer med å være det. Ikke har jeg noe venner, kun jobb og så hjem til meg selv. Folk oppfatter meg kanskje som en normal fyr, men jeg føler at det ikke stemmer i det hele tatt. Jeg har prøvd diverse medikamenter, men ingenting hjelper eller for å være ærlig så vil jeg ikke at de skal hjelpe. Jeg bryr meg egentlig ikke lengre, det å bli "frisk" er ikke noe jeg er ute etter, jeg kan ikke se for meg et liv hvor jeg er sosial og har venner osv. Jeg vil bare at alt skal være slutt, uten å høres veldig dramatisk ut. Selvfølgelig så høres det å starte en familie flott ut, det å ha en liten tass løpende rundt høres koselig ut. Men i realiteten så kan jeg ikke se for meg at det vil skje. Jeg er for rar og ikke helt A4 nok til å være et kjærestematerial. Og føler jeg har en litt for mye bagasje som jeg bærer på hver dag. Jeg vet ikke helt hvor jeg ville med denne tråden, kanskje det å lufte tankene mine var målet. Om det har noe å si, så er jeg i starten av 30årene. Anonym poster: 392b365bc451cb5d05c62bc309819ce8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå