barbiegirl Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 (endret) Har nå bestemt meg for og prøve ut legemiddelet Melanotan så bare lurte jeg på, er det noen som har erfaringer med det? Hvor det er best og bestille fra? Priser? Takknemilig for alle svar og erfaringer!! Endret 4. juli 2012 av barbiegirl
Banan Skrevet 5. juli 2012 #2 Skrevet 5. juli 2012 Hvis du googler litt rundt er jeg sikker på at du finner masse negativt om det, for det finnes virkelig mange negative bivirkninger. Bloggeren julianyland.com brukte dette for noen år siden, og hun har fått en stor, stygg pigmentflekk som aldri forsvinner. Ikke bra. http://julianyl.blogg.no/1263799703_mitt_svar_til_folk_so.html
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #3 Skrevet 5. juli 2012 Hvor dum er det mulig å bli? Anonym poster: d83dfd184e42867f4aaa8542c531f492 1
QueenK Skrevet 5. juli 2012 #4 Skrevet 5. juli 2012 Melatonan i og for seg er ikke noe å skryte av, prøv heller feks Bronze Booze vitaminilskudd feks, funka kjempe bra. Melatonan er et "sterkt" middel med flere negative sider enn positive, og de aller aller fleste tar alt for stor dose siden dem ikke har tålmodighet med å vente på litt brunfarge og dette resulterer i feks gule og blå lepper, blått og mye gult rundt øyene, pigmentflekker som ALDRI forsvinner, og egentlig den styggeste brunfarge en kan få seg, og øyene blir helt forferdelig stygge.... Snakkes fra personlig erfaring, melatonan er ikke noe å bruke for å få seg brun farge, du kommer definitivt til å å angre. jeg tok under den abefalte dosen, fikk brunfarge ja- men ikke noe fin en, og pigmentflekk e for resten av livet. Dessutten var dette "pop" for flere år siden, hva i all verden får deg til å prøve ut dette nå?
QueenK Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Og dette er jo en trolle tråd så fatter ikke at jeg gadd å svare men jaja...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Har nå bestemt meg for og prøve ut legemiddelet Melanotan så bare lurte jeg på, er det noen som har erfaringer med det? Hvor det er best og bestille fra? Priser? Takknemilig for alle svar og erfaringer!! Du kan skrive, så da kan du også lese? Tar du sjangsen på dette stoffet? Vil du gå rundt og vise alle at du bruker dette farlige "ulovlige" stoffet? Du går rundt og er orange. Bivirkningene er store, kreftfaren også. Ikke aner du hva de har puttet i stoffet. Risikerer du dette? Hvorfor soler du deg ikke litt hver dag med naturlig sol? Vil du ødelegge huden din? Vil du risikere at det forblir igjen stoffer i kroppen din, som aldri går ut? Om du skulle bli syk en dag, og trenger medisin. å sier legen til deg at det er billig medisin og få kjøpt på nettet, ville du gjort det? tenk deg om. Mulig det er en trolletråd, men du kansje er 16 og blond enda,så derfor jeg svarer. Anonym poster: 5e1ca5857f357f42e11a48c0e0eed7c6
Kosemose Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Kjære TS, jeg stenger tråden og ber om at du konsulterer fastlegen din for råd angående bruk av dette middelet. Mvh Kosemose, mod 1
Fremhevede innlegg