Gå til innhold

Nibbling!


Kuku

Anbefalte innlegg

Hei! Har en katt jeg stusser litt over!

Jeg vil si jeg og katten min har et rimelig godt forhold,og jeg merker at hun er "glad" i meg på måten hun oppfører seg rundt meg. Hun er veldig kosete,og skal ofte ligge inntil eller oppå meg..nesten litt sånn under huden-aktig..:) men! Så har hun en "greie" hun gjør hver gang vi ser hverandre igjen når jeg kommer hjem fra jobb o.l...hun liksom..småbiter meg i føttene..! Bare sånn heeelt forsiktig,but still. Hva i alle dager? Hun biter seg ikke fast og blir der,det er bare akkurat som at hun griper tak rundt tåa mi med tennene,og slipper like fort. Kun meg hun gjør dette på,ikke samboer. Er det noen som opplever lignende? Å hvordan merker dere at katten deres liker dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når katter plasserer tenner på deg uten å bite er det for å vise deg at den stoler på deg.

De kan også gjøre dette om de er understimulert og vil leke/sosialisere og om du feks. klapper den for mye og den vil være litt i fred, men da hadde den gjort det på samboeren din også (så lenge den ikke er redd han da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok pusen din sin måte å hilse deg velkommen hjem. Spesielt siden biting uten biting er en tillitsærklæring.

Noen hunder gjør det også, tar hånden eller fingrene til eieren mellom tennene et øyeblikk uten å bite sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...