Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig glad i fiberrik og spiste så ekstremt mye denne uken at for å kompensere drakk jeg masse vann og tok 3-4 Dulcolax® piller i 4 dager i strekk. (er vant med avføringsmidler derfor "stor" dose).

Nå er jeg på dag 2. Uten, og er så ekstremt ostipert at jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Har gått opp 2,5 kg (tenker det er vann og ja,dritt) men er Hoven i hele kroppen av vann og magen er stein hard og vond.

Er det noen som har noe erfaring med når det normalisert seg? Jeg kan jo ikke ta flere, og uten dem blir jeg bare ekstremt oppblåst og forstoppet:(

Anonym poster: 4acd07e59845e166fe9132dce68cd207

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herrejesus, hva i alle dager holder du på med?? Du holder jo på med å ødelegge tarmsystemet ditt. :kjefte:

Har du prøvd Microlax for å prøv å tømme sånn smått ? Får du ikke fra deg avføringen i det hele tatt så kan du ende opp med tarmslyng, så burde du dra til legen snarest vil jeg tro.

Vet av folk som måtte opereres pga ekstrem forstoppelse så dette her er ingen lek.

• Liker 2
Skrevet

Prøv deg på Movicol eller tilsvarende. To dager er ingen krise.

AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd lignende før, men aldri følt meg så "stappa".. Uh. Og ja jeg vet det et dumt, men har fortid med løs/hard avføring før jeg begynte med dette, legene fant aldri ut av det..

Går nok ikke til legen før jeg ikle kan gå eventuelt, klarer jo å jobbe osv, men det føles bare utrolig stramt og ubehagelig i magen! Skal prøve ut Movicol, er det reseptfritt?

TS

Skrevet (endret)

Det er reseptfritt, ja. Det myker opp avføringen uten å ta opp vann fra tarmene. Jeg bruker det istedenfor rene avføringspiller, siden jeg tror dette er mye mildere for tarmen. Altså, det gjør ingenting med selve tarmfunksjonen.

Endret av Zzyzx
AnonymBruker
Skrevet

Er det derfor jeg føler jeg har så ekstremt mye vann i kroppen nå? Har drukket 3.5 dl vann/light brus i dag og gått på do kanskje 4 ganger (lite urin). Det visste jeg ikke, at kroppen holder vann etterpå, jeg har jo lest pakkeinnlegget 100 ganger..

Hvor lang tid tar det før vannet og av.f er ute av kroppen tror dere? Skal i selskap i helgen og skal ha kjole som er stram over magen! For et surr....

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...