Gå til innhold

Blodball

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag da jeg skunne dusje kom det blandt mye klar utflod ut noe som liknet en liten "blod-ball".. Jeg er mellom mens periodene mine. Jeg vurderer å dra til legen for sjekking av evnt. batriell vaginose men er dette " vanlig"... Jeg Bruker tampax og var litt engstelig for noen uker siden for at jeg hadde pushet inn røret siden jeg ikke kunne huske å ha tatt det ut. ( Måtte sette den inn fort da det var litt stress og kø utenfor doen jeg var på). Ellers er jeg litt seksuelt frustrert for tiden men det gir da vel bare utflod og ikke "blodball".... Synes det var litt skummelt.. Noen som har oppplevd liknende?

Anonym poster: b30dbcca8389c705dad2d9b18a1bcc52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette skjedde halveis i syklusen var det sikkert eggløsningsslim. Den kan godt komme litt blod da. Bakteriell vaginose stinker jo fisk så forstår ikke helt hva dette skal ha med det å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg glemte å nevne at det lukter vondt av meg også. Men det lukter ikke fisk. Av og til klør jeg litt men det er bare inneimellom eller egentlig rett etter mensen.Kan dette være noe annet enn baktriell vaginose? TS

Skrevet

Det er jo også mulig at du bare har en ubalanse i underlivet og at det hjelper med Lactal stikkpiller som kjøpes på apoteket uten resept. Tror man skal ta de i en uke hvis jeg ikke husker feil. Det er nok lurt med en tur til legen om det lukter vondt :)

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...