Solstråla91 Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Må bare fortelle om noe som hendte meg i dag. Var nettopp på veg hjem fra jobb etter en lang dag (startet 07.00.), og som vanlig følte jeg meg alt annet en fresh. På vegen ble jeg stoppet av en gutt, rundt 14 år gammel, som sa dette: "Jeg må bare stoppe deg og si deg noe; for en nydelig genser du har på deg!". Jeg fikk strotret frem et "takk" før han tuslet videre, og jeg må innrømme jeg ble ganske paff. Og et smil bredte seg om munnen min, og dagen føles plutselig mye lysere! Går gjennom en tung periode, og det var akkurat det jeg trengte å få høre. Vil legge til at det første min daværende kjæreste sa da jeg brukte genseren for første gang, var: "Har du lagt på deg?" Hehe, den er litt mer tettsittende enn jeg vanligvis bruker å kjøpe, og jeg har nesten ikke brukt den etter den kommentaren. Men nå skal den fram i lyset! Ååh, livet altså :happy: 1
Catie' Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Så bra at du tar til deg så positive kommentarer og lar dem påvirke deg! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå