Gå til innhold

Kroppen min

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg lurte på om dere kan gi meg noen ærlige tilbakemeldinger på kroppen min. Gjerne fortell meg hva du liker og hva du ikke liker.

Anonym poster: 697cef6e2c1baa5fb575ec701aff26aa

Videoannonse
Annonse
Gjest _La Femme
Skrevet

Vakker! :) Eneste negative jeg kan si er at den trusa og den BH-en ikke passer sammen. Ellers, perfekt.

• Liker 2
Gjest O___o
Skrevet

Hvis man først skal legge ut bilde av seg selv i undertøy for 50 000,

synes jeg man burde klare å finne matchende undertøy :)

• Liker 2
Gjest HollyDolly
Skrevet

Er det virkelig så mange damer her med så lite sjølvtillit at de må ha bekreftelse på om kroppen er fin??

Ganske rart å sette undertøy bilde av seg sjølv på nett og spørre om man er fin :skratte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

eneste trusa jeg har som ikke viser alt..høhø

men se bort i fra undertøyet, har ingenting med spørsmålet mitt å gjøre :)

Gjest Maruwan
Skrevet

Nesten umulig å bedømme når du står i den positueren der, men ser fin ut så vidt jeg kan se. Ta ned armene og stå normalt så blir det lettere å bedømme.

AnonymBruker
Skrevet

Helt fin kropp, sikkert en haug med gutter som hadde likt den :) Skal jeg være veldig picky derimot, så er det jo noen småting. Hadde vært finere med en svak bue utover fra øverst på hoftekammen og ned. Og ville ikke hatt den svake linjen under navlen og ned.

Anonym poster: 1be478c284b7271298552b63adce78b4

Gjest kalle
Skrevet

Fine pupper. Litt rare hofter (vet ikke om det er fordi trusa strammer for mye). Du kunne også med fordel barbert musa.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

jeg liker magen din, lårene dine, brystene dine og at du ser helt passelig stram og fin ut.

Ser ikke noe jeg ikke synes er fint!

Hvorfor spør du ts? synes du at du er for tykk?

Skrevet

Er det bare jeg som ikke kan se bildet eller er det fjernet?

AnonymBruker
Skrevet

NozMonster: Takk for at du svarte :) For å svare på spørsmålet ditt: ja, jeg synes jeg er for tykk. Jeg har akkurat gått ned 16 kg, og har lenge slitt med dårlig selvbilde. Tenkte jeg skulle være så tøff å legg ut bilde av min ''nye'' kropp og høre hva folk hadde å si (både negativt og positivt) men fant nå ut at jeg ikke er er så tøff likevel, så bilde er slettet.

Gjest kalle
Skrevet

Altså ts. Du trenger ikke ikke bekymre deg for at du er for tjukk. For det er du definitivt ikke. :-) Bare en liten innsving i midten på hofta. Det er det eneste. Ingen har perfekt kropp.

På "hun der ville jeg ha pult"-skalaen så rangerer jeg deg som en klar åtter (1 til 10).

Gjest NozMonster
Skrevet

wow, det er rimlig bra jobba ts! (om du har slanka deg på en sunn og fornuftig måte vel og merke!) men du- jeg synes ikke du trenger å gå ned mere nå! Med kardiotrening og styrketrening som siste finish på kunstverket, så håper jeg jaggu at sevfølelsen blir knall :tommelopp:

Du trenger bare å innse at du er flott - er man stolt av kroppen sin så får man ofte automatisk en bedre holdning, og det synes godt! Dette vil nok også da synes på utstrålingen din.. (.. skjønner? en god sirkel med andre ord) ..

Gjest NozMonster
Skrevet

Altså ts. Du trenger ikke ikke bekymre deg for at du er for tjukk. For det er du definitivt ikke. :-) Bare en liten innsving i midten på hofta. Det er det eneste. Ingen har perfekt kropp.

På "hun der ville jeg ha pult"-skalaen så rangerer jeg deg som en klar åtter (1 til 10).

om det er det eneste negative du kan peke på, så tror jeg nesten at du må konkludere med at kroppen hennes ER perfekt :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...