Gå til innhold

God mattermos til turbruk?


Gjest mari kontrari

Anbefalte innlegg

Gjest mari kontrari

Hei,

jeg kunne tenkt meg en god mattermos til turbruk - tenker da først og fremst på å ha med pølser, men det bør være grei nok å rengjøre til at jeg kan ha med supper ol. også. Det er ikke så viktig at det er av de største, så lenge den rommer pølser/suppe til to personer. Om den ikke veier så mye er det en bonus, men det er langt viktigere at den holder på varmen og ikke lekker.

Er det noen som har noen erfaringer å dele? Svar gjerne om du har negative erfaringer også, så vet jeg hva jeg skal styre unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke sikkert dette er noe for deg, men jeg så denne for noen dager siden, og den så praktisk ut. Aner ikke om den er noe bra, altså, og den funker vel ikke til pølser, de blir sikkert for lange... Men den ser bra ut til annen mat, type middagsmat, hvis det kunne være interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Oh, jeg har i hvertfall lyst på en slik i tillegg til mattermos! Takk for tipset - ikke umulig jeg skaffer meg en slik :)

Til alle andre der ute: Fortsatt på jakt etter mattermos også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har god erfaring med Primus sin. Kjøpt på XXl, tror prisen var 349,- Den er 1.5L, og jeg har brukt den til å ha gryterett i. Har holdt veldig bra på varmen - har brukt den på dagsturer inntil 12 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mari kontrari

Tusen takk for svar - tror jeg skal gå å kikke etter den fra Clas Ohlson siden jeg har en butikk rett ved jobben min. :)

Er den forresten lett å få ren etter bruk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...