Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest villrev
Skrevet

Kapp Verde eller Mexico eller Thailand, hvor burde jeg reise på ferie? I desember/januar

Har noen vært på Kapp Verde? Det virker litt kjedelig der, lite ting å gjøre.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ren, ubegrunnet synsing:

Eventyreren i meg sier Kapp Verde, fordi Mexico og Thailand ofte er okkupert av skandinaviske småbarnsfamilier i den perioden (selvsagt ikke alle plasser, men en god del). Dessuten er jeg nysgjerrig på kultur, mat og musikk- det siste har jeg vært siden jeg hørte "Sodade" for noen år siden. En annen bonus er mindre jetlag.

Ikke et vondt ord om verken Mexico eller Thailand, men Kapp Verde topper min ønskeliste i alle fall...

Anonym poster: 9f54ee940b9f619fbf80227974d165a3

Skrevet (endret)

Personlig så hadde jeg valgt Mexico.

Dersom du liker strandliv og generelt gjør minst mulig i ferien, så kan Kapp Verde være noe. Dersom du foretrekker en aktiv ferie, så er ikke Kapp Verde det helt store.

Endret av SmallTalk
Gjest villrev
Skrevet

Jeg liker strandliv, men kunne tenke meg å gjøre litt aktiviteter og ikke bare være på stranda hele ferien.

Er ikke så fan av sånne turiststeder da. Har heller ikke så lyst til å bo på all inclusive hotell med 500 andre gjester, men det virker som at det er vanlig på Boa Vista og Sal.

Hvor på Kapp Verde burde jeg dra, Boa Vista, Sal eller en annen øy?

Skrevet

Definitivt Thailand! Har ikke vært på Kapp Verde, men i Mexico, og det var på langt nær så eksotisk som man får inntrykk av. Thailand er billig, flotte stender, masse utflukter, vennlige mennesker ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...