Gjest AcneKristine Skrevet 4. juli 2012 #1 Skrevet 4. juli 2012 Hei, og hjelp! Jeg har fått meg en skikkelig kvise rett til siden for nesen, den startet som en underhudkvise, men den har blitt så stor at det ser ut som jeg har fått meg ett tilleggs-nebb! Stakk hull i den med nål igår, og presset ut litt juice. Det er fortsatt hovent rundt kvisen, og den er rød som søren. Finnes det noen billige reseptfrie midler som kan hjelpe ved kort tid nå. Det kommer fortsatt verk ut, men dette er helt krise. Beklager hvis jeg tråkker noen på tærne. Er ny her inne, så er ikke helt sikker. Men kvisekrisen er så stor at jeg ikke rekker og lese retninglinjene før den siamesiske-tvillingen min er borte.
AcneKristine Skrevet 4. juli 2012 #2 Skrevet 4. juli 2012 Sånn, hadde glemt og logge meg inn. Hjelp meg da damer
AcneKristine Skrevet 4. juli 2012 #3 Skrevet 4. juli 2012 (endret) *endret Endret 4. juli 2012 av AcneKristine
Gjest Maruwan Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 Heldiggrisen! Er så sinnsykt digg å presse ut sånne kviser som det. Jeg har en på øreflippen akkurat nå, og du kan tro den skal få kjørt seg om et par timer. Føles som en ballong av bare gugge og rein fornøyelse inni der. 4
AcneKristine Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 (endret) eneste jeg er enig i med det du skrev er en ballong med ren gugge Endret 4. juli 2012 av AcneKristine
Gjest gjest Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 vichy anti imperfection krem! Liten tube med grønn kork- kan kjøpes på apoteket. Den tørker ut kvisen. Fungerer veldig bra og gjør at den forsvinner mye fortere.
Gjest kviseskvisern Skrevet 4. juli 2012 #7 Skrevet 4. juli 2012 Jeg simpelthen elsker å trykke dritten ut av kviser. Utrolig deilig når jeg ser meg i speilet og en større kvise i ansiktet som prøver å gjøre livet surt for meg. For da leter jeg frem nålen og stikker et lett hull på kvisen. Og nå kommer det beste av jobben. Med fingrene trykker jeg hardt rundt kvisen så all dritten går ut. Noen ganger er jeg superheldig og gørret skyter ut som et prosjektil og lander med et smell mot speilet. Deilig! Før så brukte jeg å dynke den utskvisa kvisen med rent 60% alkohol. En deilig følelse å kjenne det svi og samtidig vite at alt av bakterier der inne ble drept. Der fikk du den kvise! På kort sikt ble resultatet vellykket, siden hevelsen gikk ned fort. Men på lengre sikt ikke så smart siden du tørker ut området og porene kommer i ubalanse. Resultat: Enda mer blokkering, og enda flere kviser.. Fortsatt gjør jeg den hyggelig jobben med å skvise kviser. Men istedet for alkohol vasker jeg heller området lett etterpå med rent vann for så å dynke kvisen med basiron. Veldig effektivt! Jeg har forøvrig funnet ut at det beste for meg er å droppe all såpe, rensevæsker, lotion etc. Istedet vasker jeg kun ansiktet med rent varmt vann uten å gni huden for mye. Jeg lar også huden lufttørke. Resultat: Veldig sjelden kviser. Og får jeg kvise, skviser jeg den, vasker og på med basiron. Holder meg også unna for mye sukkermat. 1
AcneKristine Skrevet 4. juli 2012 #8 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har egentlig aldri kviser, så forstår ikke hvorfor jeg plutselig fikk en som lignet på en feit baby. Feite baby`s er greit nok det, men ikke noe kult og ha i fjeset på en måte
Wonders Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 pucidin fra apoteket så det ikke blir infeksjon. La den hvile om det er vann som kommer ut. Da er den tom og hoven. Min beste venn er denne til sorte prikker og vanskelige kviser. Kjøper den på Body Shop
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Sorry meg, men ble sykt nysgjerrig nå på hva som kom ut av kvisen din!! Konsistens, farge osv :-D 1
Catnip Skrevet 4. juli 2012 #12 Skrevet 4. juli 2012 Sorry meg, men ble sykt nysgjerrig nå på hva som kom ut av kvisen din!! Konsistens, farge osv :-D Haha, ææææææsj.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #13 Skrevet 4. juli 2012 ha på sterk tannkrem når du er hjemme/ sover. hjelper. Anonym poster: 5a90f2f79b8272f24118860d630dff40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå