AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #21 Skrevet 4. juli 2012 Det har jeg også hørt om. Og jeg finner det veldig rart, i og med at Gud tydeligvis innehar et brennende hat overfor folk som bedriver sodomi. Det har jeg aldri hørt om og jeg er vokst opp i ett kristent miljø. Sikker på at dette ikke bare er løse rykter dere bruker for å fyre opp under fordommer? Anonym poster: 18da38baf8a1e9dccd6fd8cf76666571 2
Gjest Maruwan Skrevet 4. juli 2012 #22 Skrevet 4. juli 2012 Det har jeg aldri hørt om og jeg er vokst opp i ett kristent miljø. Sikker på at dette ikke bare er løse rykter dere bruker for å fyre opp under fordommer? Nei da, men det gjelder spesielt katolske jenter. De er kjent for å ta den i rævva frem til ekteskapet, det er derfor du aldri må gifte deg med dem :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #23 Skrevet 4. juli 2012 For muslimer er jo også dette ganske utbredt. At man skal holde seg unna ordinært samleie før ekteskapet. Selvfølgelig er oralsex mest vanlig, men ofte vil jo mannen pushe på for å kunne knulle dama der nede. Derfor blir rævhullet et godt kompromiss. Anonym poster: 859525a81eb0fe556873da71f5a759c2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #24 Skrevet 4. juli 2012 Nei da, men det gjelder spesielt katolske jenter. De er kjent for å ta den i rævva frem til ekteskapet, det er derfor du aldri må gifte deg med dem :gjeiper: Gjesp... Du greier bedre enn det her. Anonym poster: 18da38baf8a1e9dccd6fd8cf76666571 2
Gjest Maruwan Skrevet 4. juli 2012 #25 Skrevet 4. juli 2012 (endret) Gjesp... Du greier bedre enn det her. Men det er jo sant! P.S. Å skrive "gjesp" er veldig fjortis-aktig. Sømmer seg ikke for voksne damer. Endret 4. juli 2012 av Maruwan
Gjest Mog Skrevet 5. juli 2012 #26 Skrevet 5. juli 2012 Meg: Ser du ikke noe problematisk med å date en som ikke deler troen din? Hun: Nææh, syntes det blir for kjedelig om man er enige om alt man tror på/liker osv. ;P Meg: Kjedelig å være enig i alt, men noenting er viktigere enn andre, da. Du vil vel ikke like å gå rundt og bekymre deg for at kjæresten din skal ende opp i Helvete? Hun: Jeg bryr meg ikke om hvor kjæresten ender opp. Alle får klare seg selv til slutt, er ikke ansvarlig for noen Hva tror dere? Anonym poster: 1c84a1e85605cedbb693c635cdf9c8dd Spørsmålet er jo også om du selv vil innlede et forhold til henne. Jeg vil tro at du etterhvert kommer til å møte foreldrene hennes. Er du klar for en middagsbønn, og å gå i kirken på søndager? Tror du kanskje må gi mye av deg selv her. Men, som det er sagt tidligere, så kan det være at hun er relativt moderat kristen også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå