AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hei! Jeg er hypokonder, men måtte bare lage et innlegg her fordi jeg begynner å bekymre meg for at jeg har livmorhalskreft. Det startet med at i går så fikk jeg brun utflod, noe jeg aldri har hatt før. I dag var den brun og slimete med spor av blod i. Jeg har heller ikke mensen akkurat nå. Det er kanskje 3 uker siden sist. Jeg er også jomfru og går ikke på noen slags form for p-piller så jeg bare lurte på om noen hadde noen beroligende/bekymrende ord å komme med? Hilsen bekymret jente på 17 Anonym poster: ae4b15102bf63265a75be72e57cc1a0b
Honnikorn Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Det er ingenting å bekymre seg for, helt normalt å få litt utflod her og der av varierende form og farge. Hvis du vil bli helt kvitt tankene dine går du til legen og får tatt en underlivsundersøkelse, det er fort og greit
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Det er ingenting å bekymre seg for, helt normalt å få litt utflod her og der av varierende form og farge. Hvis du vil bli helt kvitt tankene dine går du til legen og får tatt en underlivsundersøkelse, det er fort og greit Takk for svar, ble LITT mindre engstelig, men er ikke helt sikker enda.. får vel kanskje vurdere en tur til legen. Anonym poster: eed8becde4255df753690669e4acac78
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #5 Skrevet 5. juli 2012 Og dersom du er jomfru er det særdeles lite sannsynlighet for at det er livmorhalskreft Det er viruset HPV som fører til livmorhalskreft, og dette viruset er seksuelt overførbart. Anonym poster: 9b04e10dfb77aacb00b0e6937c65407f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #6 Skrevet 5. juli 2012 Og dersom du er jomfru er det særdeles lite sannsynlighet for at det er livmorhalskreft Det er viruset HPV som fører til livmorhalskreft, og dette viruset er seksuelt overførbart. Anonym poster: 9b04e10dfb77aacb00b0e6937c65407f Ikke for å skremme trådstarter unødvendig, men det du sier her stemmer ikke helt. HPV er bare en av årsakene til livmorhalskreft og kan dermed øke risikoen kraftig. Det er fullt mulig å få celleforandringer og kreft uten HPV i kroppen ifølge gynekologen min. Men selv om livmorhalskreft er en sykdom som rammer ganske unge kvinner, er 17 år en alder som svært sjeldent er representert i statistikken. I tillegg har man selvsagt mye mindre sjanse for å få livmorhalskreft når man er jomfru og ikke har HPV i kroppen. Trådstarter, det er sikkert ikke noe å bekymre seg over. Det kan være en hormonforstyrrelse eller det kan være bare en liten glipp i systemet. Men er du veldig nervøs bør du dra til lege å sjekke det. Om ikke annet, så for å slippe å bekymre deg. Anonym poster: 8e6f300bc2832d6c1d3e9d918f9ded72
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2012 #7 Skrevet 5. juli 2012 Har ei venninne som fikk det (hun er heldigvis frisk nå), hun blødde masse friskt blod, ikke brunt. Anonym poster: cd9dee68ecf78c38b3d1ec85c1fd18f5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå