Gå til innhold

flass uten kløe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min lille vakre hund på 9 mnd har slitt med flass siden jeg fikk han. Vi startet med lakseolje og pelsen ble blank og fin, han plages ikke og flassen syns ikke. Men når jeg koser med han og klør han så kommer flassen fram, og det er MYE flass!

Da vi var på første vaksinering så testet hun det som flasset av , men fant ingenting. Tenkte at vi bare skulle ta en markkur og middkur for sikkerhets skyld. Det var samtidig som jeg begynte å gi han lakseoljen (på anbefaling fra vet.) Som sagt så er nå pelsen fantastisk fin og glansfull, ingen plager, eneste stedet han klør seg er i øret av og til fordi det er sabla godt :P

Lurer bare sånn på hva denne flassen kan være? Og om det er noe vits i å gå til vet. og mest sansynlig få samme svaret igjen? Drar jo selvfølgelig om han plages av det, men det er tydelig at han ikke gjør.

Skal selvfølgelig bytte fór , lurer bare sånn på om han kan ha en hudsykdom?

Eller om dette faktisk bare fortsatt er for at han er valp fortsatt , stressa og vilter?

Anonym poster: dfa7bbde16c7858e7c737fadae1d305f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flass kan komme av fôr,så om han har stått på samme fôrtype hele tiden,ville jeg skiftet fôr.

Å ta markkur uten påvist mark er ikke noe vits i,nå kreves det resept fra vetrinær for å få markkur.

Ville fortsatt med oljen jeg og skiftet fôr.Muligens sjekke B vitamin nivåer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flass kan komme av fôr,så om han har stått på samme fôrtype hele tiden,ville jeg skiftet fôr.

Å ta markkur uten påvist mark er ikke noe vits i,nå kreves det resept fra vetrinær for å få markkur.

Ville fortsatt med oljen jeg og skiftet fôr.Muligens sjekke B vitamin nivåer.

Det var vetrinæren som sa jeg skulle det ;)

Anonym poster: dfa7bbde16c7858e7c737fadae1d305f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...