Gå til innhold

hvit kjole med mønster

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lurer på om jeg kan bruke denne typen kjole i bryllup, eller om den ikke passer seg? Er sommerbryllup. Lurer fordi den jo er hvit, og har lest her så mye at hvit kjole ikke er lov. Vet ikke om det fortsatt gjelder når det er så mye mønster i andre farger på?

http://www.vanmildert.com/womens-2/dresses-and-skirts-99/womens-miryam-floral-258282-75535_medium.jpg

http://media.oasis-stores.com/pws/images/catalogue/products/3770024900/xlarge/3770024900.jpg

Aldri vært i bryllup, så vanskelig synes jeg

Anonym poster: 6afd24643b47ff23205db1b516320430

Endret av prikkete_kjole
Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Begge desse ville vere heilt perfekte i mitt bryllup, iallfall. :) Viss kleskoden er smoking, kjole og hvitt eller galla er dei kanskje noko uformelle.

• Liker 2
Skrevet

Syns de var kjempefine jeg :) Svigerinna mi kom faktisk i fotsid, hvit kjole i vårt bryllup, men med masse mønster på, hun var helt nydelig :) Hun klarerte den med meg på forhånd da, og jeg hadde ingen betenkeligheter med å si ja

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de ser helt nydelig ut.

Bare pass på at de ikke bli for kort;)

AnonymBruker
Skrevet

er full av mønster så disse er null problem! :)

Ei jeg kjenner kom i knelang "ballkjole" (sånn fyldig med tyll under) meb champagnefarvede perler litt her og der. JEG syns det var ille.... de hadde dratt på kafe mellom kirken og festen mens brudeparet var på fotografering oh hun hadde fått spørsmål om hun var bruden.......... :/

Anonym poster: 8cb131c375ad845293242a40523d9b6a

Skrevet

er full av mønster så disse er null problem! :)

Ei jeg kjenner kom i knelang "ballkjole" (sånn fyldig med tyll under) meb champagnefarvede perler litt her og der. JEG syns det var ille.... de hadde dratt på kafe mellom kirken og festen mens brudeparet var på fotografering oh hun hadde fått spørsmål om hun var bruden.......... :/

Anonym poster: 8cb131c375ad845293242a40523d9b6a

Ja jeg synes det er verre å komme i en kjole som farget, men veldig over the top og blinget enn av noen dukker opp en hvit kjole med litt blomster på eller en rød litt for utringet en...

Skrevet

Synes de var fine :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...