Gå til innhold

Tenner på kvinner 30+år?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det vanlig å tenne på damer i 30+års alderen når man selv er 18 år? :sjenert:

Isåfall hvor kan jeg få "napp" av kvinner som tenner på yngre gutter? Som liker å forføre og dominere med sin erfaring.

Vet ikke om "der nede". Men her i Troms er det vanskelig å finne "villige" damer. :unsure:

Endret av Thunderfap
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hatt stort hell her nede i Sør heller, men er ikke alene om det. Er 23 selv og vært heldig og hatt noen deilige kvelder med en flott en på 33, har lyst på mer, heheh. Desverre er hun nå opptatt.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor finner man 30-årige MENN som liker 18-årige jenter?...

Anonym poster: d307ed7dd9cbd0ef2d392efb0e9bac27

• Liker 2
Skrevet

Ingen anelse, ville vel tippe litt overalt?

• Liker 2
Skrevet

Har hatt sex med jenter på samme alder. Men jeg blir mer seksuelt tiltrukket av eldre kvinner som har erfaring.

Skrevet

Likedan her. Noe av det beste jeg har fått :jepp:

Skrevet

Så det er en Cougar du er ute etter?

Kanskje det finnes et utested hvor den litt eldre generasjon vanker? I min hjemby så vet jeg av et par steder der slikt klientell drar. Det kan jo ha med at jeg bor i en by med 100.000+ innbyggere.

Plan B er jo alltids dating sider på Internett.

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei det er ikke vanlig.

Man begynner ikke og tenne på kvinner over 30 før man er 26 år og 8 måneder og 5 dager

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja, det er nokså vanlig ja. Har selv vært "plaget"av svært yngre menn :fnise: :fnise:

En kom på døra hele tiden, bad meg ut og ville ikke gi seg, enda jeg sa han var for ung :gjeiper:

Kompiser av min egen sønn kan og sende uheldige meldinger til meg om de har fått seg noe innabords. Tror det er mange som liker oss eldre damer. + 30 :fnise:

Selv liker jeg yngre menn, men ikke FOR unge heller!

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å tenne på damer i 30+års alderen når man selv er 18 år? :sjenert:

Isåfall hvor kan jeg få "napp" av kvinner som tenner på yngre gutter? Som liker å forføre og dominere med sin erfaring.

Vet ikke om "der nede". Men her i Troms er det vanskelig å finne "villige" damer. :unsure:

Troms her og 30 pluss :lur:

Anonym poster: 85f137ee7a14c28ebed0eb47d0c37029

Skrevet

Så det er en Cougar du er ute etter?

Kanskje det finnes et utested hvor den litt eldre generasjon vanker? I min hjemby så vet jeg av et par steder der slikt klientell drar. Det kan jo ha med at jeg bor i en by med 100.000+ innbyggere.

Plan B er jo alltids dating sider på Internett.

Å dæven! Hvis jeg ikke følte meg som et fossil før så gjør jeg det iallefall nå. Den litt eldre generasjon 'dævver* :skratte:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis (20) som stadig vekk blir lagt an på av damer på 30+ når han er på utestedet som ligger på andre siden av veien fra Nerstranda i Tromsø. Tror det heter "På Byen". Du kan jo fiske litt der hvis du bor i Tromsø. :fnise:

Anonym poster: cb81c94478d21da8b1450cc1147b7565

Skrevet

Nei det er ikke vanlig.

Man begynner ikke og tenne på kvinner over 30 før man er 26 år og 8 måneder og 5 dager

Hva skulle vi gjort uten deg, Corto? :klappe:

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Hva skulle vi gjort uten deg, Corto? :klappe:

Uten meg ville alle i verden vært ulykkelige og deprimierte

Skrevet

Uten meg ville alle i verden vært ulykkelige og deprimierte

Ja. Det er jeg stygt redd for :redd:

Skrevet

Å dæven! Hvis jeg ikke følte meg som et fossil før så gjør jeg det iallefall nå. Den litt eldre generasjon 'dævver* :skratte:

Det var ikke personlig ment. Gikk litt fort i svingene der. Mente å si den eldre generasjon i forhold til TS som er 18 år.

Unnskyld... :pls:

Skrevet

Hehehe, ingen fare. I min alder har en hørt det meste og tar seg sjeldent nær av ting ungdommen sier *rekker tunge*

Skrevet

Hehehe, ingen fare. I min alder har en hørt det meste og tar seg sjeldent nær av ting ungdommen sier *rekker tunge*

Ungdom? Selv så har jeg noen år på baken. Litt i overkant av 30 så vidt jeg kan erindre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...