Gå til innhold

Rådgiver/seriorrådgiver


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne ut hva som er kravene til betegnelsene rådgiver/seniorrådgiver i staten, men jeg finner det ikke noe sted. Jeg regner med at det står i Statens personalhåndbok, men hvor? Søker og søker. Noen som vet?

Anonym poster: 5df001c8a0ca39145c8668ed78ad78c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest navnelapp

Det er vel ingen formelle krav, men rådgjevar er ei "startstilling", medan seniorrådgjevar vert ein når ein har nokre års erfaring. Det er ikkje eit eksakt krav til kor mange års erfaring, men du må ha seniorkompetanse, altså kunne vere fagstøtte til rådgjevarar. Normalt vert ein seniorrådgjevar etter 5-10 år, alt etter kor flink ein er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Det eg sa over gjeld dersom ein har master. Viss ein har bachelor eller andre lågare utdanningar vil normalt startstillinga vere førstekonsulent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være en definisjon på disse stillingsbetegnelsene?

Anonym poster: 5df001c8a0ca39145c8668ed78ad78c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Nei, det har eg ikkje sett, og eg har vore rådgjevar og seniorrådgjevar i mange år. :-) I Statens personalhandbok pkt. 2.14.4.3 står det at det er opp til kvar enkelt statleg eining å lage sitt eige reglement der definisjonen av dei ulike gruppene vert fastsett for den aktuelle eininga. Det ser altså ut til at det er ei lokal beslutning å definere innhaldet i stillingskategoriane, og det er eigentleg ikkje så rart. Behova og oppgåvene vil jo variere veldig frå eining til eining.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg lurer er at jeg har fått en stilling som var utlyst som rådgiver/seniorrådgiver og tilbudet de har gitt meg er en rådgiverstilling. Jeg skal forhandle litt på lønn med dem og lurer på om jeg skal prøve å få seniorrådgivertittel også. Jeg oppfylte alle kravene i utlysningen og har lang erfaring.

Anonym poster: 5df001c8a0ca39145c8668ed78ad78c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...