Vegglampe Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Er det noen som vet hva som kan fungere for meg? Jeg vet at alle fungerer forskjellige, men jeg har stått på mye forskjellige medisiner for søvn, depresjon og EUPF ( emosjonell ustabil personlighets forstyrrelse) svignigner, men ingen ting har fungert.. Legen min vet ikke hva jeg skal prøve mere heller. Det som ikke har fungert for meg er, fontex, cipralex, seroquel, lamictal, truxal, vallergan og Remeron.. Jeg tror jeg har fått med meg alt nå ?! Det beste hadde vært om jeg ikke hadde stått på medisiner, men for at jeg skal få en litt bedre hverdag så har jeg og legen vært enige om at jeg skal prøve medisiner. Jeg går til samtale 1-2 ganger i uka i tillegg. Jeg sliter med å holde søvnen, noen ganger kan det kun bli to timer søvn ellers så ligger den på rundt 4 timer og masse oppvåkninger. Jeg har ikke så store problemer med å sovne, jeg er som regel så sliten at jeg detter i senga om kvelden/natta. Eneste jeg vet at har fungert for søvnen min er atarax, ellers så aner jeg ikke. Depresjonen er ikke det værste, det er EUPF svigningene. Jeg håper noen vet om noe som kan fungere.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Hva med å prøve en annen type antidepressiva? Både cipralex og fontex er SSRI. Anonym poster: 358d0030bbea8289da33296ccacd4236
Kosemose Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Kjære TS, jeg er nødt til å stenge tråden din i henhold til KG sine regler. Vi kan ikke vite noe om kompetansen til de som svarer deg, og vi kan således ikke vite noe om hvorvidt medisinrådene du får er gode råd eller farlige råd. Hvis fastlegen din står fast i saken din, bør du kanskje vurdere å søke råd hos en annen lege. Kosemose, mod
Fremhevede innlegg