AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er en veldig rastløs person, og trenger å ha noe å gjøre på stort sett HELE tiden. Er sjeldent jeg klarer å sitte i ro for å bare se en film.. Men nå som sommerferien er her, og de fleste treningsgrupper har ferie har jeg blitt litt blank på hva jeg kan bruke fritiden min på. Jeg trenger en hobby med andre ord. Jeg er en aktiv friidrettsutøver, så forslag om å trene trenger jeg ikke :gjeiper: Takker på forhånd:D Anonym poster: 6c81e4af5a0d4ad31a3a95cde9ad9ea3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Prøv deg på noe håndarbeid! Søm er gøyest, men krever en del utstyr. Strikking er enkelt, og det er mye man kan lage. Man kan også strikke mens man gjør andre ting, som feks å se på film. Anonym poster: e597acc2e193a410d9c952c676a79a4f
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg er en veldig rastløs person, og trenger å ha noe å gjøre på stort sett HELE tiden. Er sjeldent jeg klarer å sitte i ro for å bare se en film.. Men nå som sommerferien er her, og de fleste treningsgrupper har ferie har jeg blitt litt blank på hva jeg kan bruke fritiden min på. Jeg trenger en hobby med andre ord. Jeg er en aktiv friidrettsutøver, så forslag om å trene trenger jeg ikke :gjeiper: Takker på forhånd:D Anonym poster: 6c81e4af5a0d4ad31a3a95cde9ad9ea3 Meld deg inn i foreningen til støtte av hornløse hornugler! Vi arbeider med å innkvartere hornløse hornugler, sørge for at de får mat og vann og stell, og gi dem proteser til erstatning for de manglende hornene. Vi arbeider også for at de hornløse hornuglene skal bli akseptert av hornugler med horn slik at de hornløse hornuglene skal slippe å føle seg mobbet og plaget. Meld deg inn her: www.hornløsehornugler.no 2
Wonders Skrevet 4. juli 2012 #4 Skrevet 4. juli 2012 gå inn på hobby delen av forumet, så ser du hva andre her dirver med. Jeg har en jeg ikke er avhengi av tid, andre mennesker, kan bli avbrutt og fortsette igjen når det passer meg. Jeg lager kort Driver med Konad NailStamping Og hageflekken min 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå