Lilje:) Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg og kjæresten skal på en to ukers sydenferie nå i Juli, og står mellom Rhodos og Alicante. Vi er ute etter en fin strand, og et litt større sentrum med muligheter for litt shopping. Vi liker også å feste og at det skjer litt rundt oss. Samt at omgivelsene skal være fine og litt å se på, som f.eks gamlebyen i Rhodos. Hva ville dere gått for: Rhodos eller Alicante? Vil gjerne ha muligheter for en god hotellbeliggenhet, slik at det ikke er behov for taxi hvis man skal til sentrum eller strand (noe man gjør hver dag). Takk for tips!
Hariette Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Rhodos! Har vært begge steder og trives best der.
Silfen Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Nå har jeg riktignok kun vært en bitteliten tur innom Alicante, men jeg likte ikke byen. Ikke Benidorm heller for den saks skyld. Men det var mye shopping da. Så ikke stranden, men regner med den er like fin som de andre strendene i området. Jeg var på Rhodos for tre år siden, strendene på Costa Blanca er finere. Maten er bedre i Spania. Men Rhodos var mer sjarmerende. Jeg vet ærlig talt ikke hvor jeg ville dratt. Men om du drar til Ali, så er veien kort til Benidorm og der kan du bade med delfiner på Mundomar. :D
Lilje:) Skrevet 4. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. juli 2012 Takk for svar! Ingen flere som har noen innvendinger?
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #5 Skrevet 4. juli 2012 Vært i Alicante, og likte ikke byen i det hele tatt. Rhodos by er myyye mer koselig og hyggelig! Anonym poster: c1df73bcd656a2539f737fe5f683288d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #6 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har vært begge steder og vil også anbefale Rhodos! Kjempe fint sted! Koslig by. Ville også leid bil og kjørt rundt øya! Anonym poster: 5657e852c945a37ae782f7f91e9639e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå