Gå til innhold

Et lite nurk på vei!!


kamus

Anbefalte innlegg

Ja, endelig var det vår tur!!

Testet positivt på CB-test på fredag (og lørdag og søndag) bare for å være på den sikre siden.

Men jeg klarer ikke å slippe jubelen løs ennå, har blødd litt, men jeg har ikke hatt noen smerter. Det er vel over en uke siden jeg blødde.

Føler meg fortsatt gravid, med ømme bryster/, masse kviser, litt småkvalm og rare murringer nederst i magen.

Jeg får dommen på mandag, for da skal jeg på innvendig UL. Krysser armer og ben for at ting har gått bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Gratulerer og :velkommen: som dagbokskriver her hos "oss"...

Håper du vil trives med det å skrive dagbok. :kyss:

Skal bli spennende å følge med på deg og utviklingen i svangerskapet.

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! Endelig kom det noen som har termin etter meg.. :ler:

Håper alt går bra på ul'en. I'll keep my fingeres crossed..

Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse,og :velkommen: som dagbok skiver!!! Her er alle hjertlig velkommne vet du!!

Krysser fingrene for deg!!

Klem fra Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige velkomsthilsner, gleder meg til å skrive dagbok.

Hvis alt går bra på mandag, blir jeg nok ivrig her inne.

Føler at jeg går rundt i et vakum, tenker bare på mandagen og hva den vil bringe.

Prøver å forbrede meg på det verste, men uansett blir det nok et sjokk hvis det har gått galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snart helg, og dermed snart mandag. "Dommedag"

Jeg føler meg fortsatt gravid, småkvalm, kvisene popper frem en etter en. Over 30 år, med hud som er tenåring. Men jeg får ta det som et godt tegn.

Brystene mine er ikke gode om dagen, de er ømme og brystvortene er sååå såre, forbudt område for mannen.

Har veldig lyst å ta en siste CB-test for å se om den fortsatt er positiv.

Kanskje jeg kjøper en på lørdag og tar på søndag morgen. Hvis den fortsatt slår ut, burde vel oddsene mine være bra.

Jeg dør etter å fortelle det til noen, men denne gangen har vi bestemt oss for å vente til uke 12. Blir ikke lett tror jeg.

Vi har en sønn på 5 (6 til sommeren), og med han fortalte vi det til de nærmeste i uke 4.

Gleder meg sååå til å fortelle det til han, han har veldig lyst på en bror eller søster.

Det blir godt å være hjemme det første året hans på skolen.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

5 + 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Stas det å bli storebror...

Iallefall synes gutten min at det noe med det beste som har skjedd...

Her ble det 7 års mellomrom...

Nesten som å ha 2 enebarn det...

Skjønner godt at du vil ta en test til - lurte på det samme selv men klarte å la være, men det var på hengende håret... :oops: :ler:

Lykke til på mandag iallefall...

Klem fra Mayamor :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: som dagbokskriver her inne. Håper du vil trives.

Skjønner godt at det er vanskelig å vente med å fortelle folk om det. Sleit veldig med det selv da jeg fant ut at jeg var gravid. Det poppa ut fortere enn planlagt gett.

Lykke til på mandag

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Kamus! Gratulerer med den lille. Og velkommen som dagbokskriver. Er selv 7+2 dag, så vi får vel termin omtrent samtidig vi. Var på innvendig Ul igår og fikk se det lille hjertet som pulserte. Sterkt! Håper alt går bra for deg på mandag.

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei alle sammen!

Har litt startvansker med dagboken min, er en ivrig leser, men ikke fullt så ivrig skriver. Full skjerpings fremover.

Jeg har det bare bra om dagen selvom ansiktet er fullt av kviser, konstant trøtt, det går ikke en kveld uten at jeg sovner på sofaen. Kvalmen er ikke så ille heldigvis, men går det for lang tid mellom hver gang jeg spiser, blir jeg litt uvel.

Puppene vokser ut av alle bhène mine, men kassa er ganske skrapa om dagen, så noen nye får jeg ikke kjøpt ennå.

Nå har jeg fortalt det til mine søsken, og det var godt. Fint å kunne dele det med noen. I kveld får den nærmeste venninnegjengen vite det også, der er to allerede på vei. Det blir gøy å fortelle det til dem.

Føler at magen er kjempestor om dagen, nederste delen har en liten bulk og er ganske hard, og litt lengre opp er det masse luft og en liten bilring :oops:

Gleder meg til jeg får ordentlig gravidmage.

nei nå må jeg jobbe litt, skal hjem om litt over en time.

Ha en fin helg alle sammen.

Lover å bli flinkere med dagboken.

Kjempekoselig at du stakk innom, Mayamor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt seint ute med å ønske deg velkommen som dagbokskriver, men..

:velkommen:

Håper du har det bra og at alt går bra på mandag. Det gjør det helt sikkert, det høres ut som du føler deg kjempegravid!

6+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei og hopp

Jeg glimrer med mitt fravær, men det får ikke hjelpe.

Nå er jeg inne i min 13. uke, føles godt å være over de magiske 12. :)

Formen er ganske bra om dagen, var hos jordmor 17. mars.

Blodprosenten var bra, men jernlageret litt lavt, så nå har jeg begynt å ta jern, hard i magen JA! :roll: Litt lavt blodtrykk har jeg også.

Men jeg er trøtt som en strømpe om dagen, ikke overskudd i det hele tatt. Godt det snart er påske, med noen dager fri.

Gleder meg til jeg begynner å få litt ordentlig gravid-mage,nå føler jeg meg bare tjukk. Skal snart begynne å se på litt mammatøy, det er ikke så veldig mange av mine "vanlige" bukser som passer lengre, selvom jeg ikke har lagt på meg noe særlig. Kroppen forandrer seg gitt.

10. mai skal vi på ultralyd, det glederjeg meg masse til. Vi har lyst til å vite kjønnet denne gangen, hvis jordmor klarer å se det da.

Må jobbe litt igjen, ha det bra så lenge alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp:

ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !!

:klem: fra Pludre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er ikke den mest ivrige i dagboken min, men synes det er veldig gøy å lese i andres.

Jeg idag er jeg 18 + 1, inne i min 19 uke. Synes tiden går altfor sakte, ukene snegler seg avgårde. Kommer sikkert av at jeg er ganske så lei av jobben min, ser virkelig frem til et år hjemme, og etter det har jeg lyst til å finne meg en ny jobb. Kanskje lettere sagt enn gjort, men jeg skal prøve ihvertfall.

På mandag var jeg på ultralyd, alt stod bra til med babyen, masse liv, selv om jeg ikke kjenner noe særlig ennå :-( . Morkaken ligger i veien.

Jordmoren synes hun så noen kjønnslepper, men vi måtte ta det med en stor klype salt. Har jo en gutt fra før, så det hadde vært koselig med ei jente. Tenker ikke så mye på det egentlig, bare det er friskt og velskapt.

Magen har begynt å komme, men egentlig så føler jeg meg bare feit ennå.

Kjenner at bekkenet begynner å krangle litt, får veldig vondt helt nederst i ryggen når jeg sitter lenge av gangen. Blir nesten litt nummen. Hadde bekkenløsning med førstemann, så jeg kan vel bare regne med at det kommer snart. Men det får jeg bare ta med.

Nei jeg får prøve å gjøre litt her på jobben.

Ha en fin dag alle sammen!!! :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...