Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min oppfatning er at folk som studerer noe der realfag ikke er en del av pensum er late og dumme. Late fordi de ikke gidder å gjøre som de blir bedt om (matte handler om å følge regler) og dumme fordi de ikke er i stand til å virke intelligente utover å slenge ut fagord de har lært på sosionom/statsvitenskap/jusstudiet.

Anonym poster: d0d93394815e7bfeda51a015ed314c0f

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns at det å skrive et innlegg hvor man starter et tema uten å fortelle hensikten, grunnen eller si noe klokt, er dumt jeg.

Eventuelt dårlig forsøk på å trolle :kaffekopp:

mmmm..kaffe

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns at det å skrive et innlegg hvor man starter et tema uten å fortelle hensikten, grunnen eller si noe klokt, er dumt jeg.

Eventuelt dårlig forsøk på å trolle :kaffekopp:

mmmm..kaffe

Hvorfor skal jeg fortelle om hensikten med mine innlegg? Ser du andre gjøre det? Jeg er bare møkklei idioter som tror de er intelligente fordi de kan bre om seg med fagord fra studiene sine. Dette er et fenomen jeg ser blant folk som studere noe innen humaniora. De er fullt klare over at de var for dumme til å studere realfag, og de er fullt klare over at de aldri vil få en relevant jobb, så de må selvsagt overbevise verden om hvor intelligente de er.

• Liker 3
Skrevet

For et godt formulert hovedinnlegg!

Applaus.

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor skal jeg fortelle om hensikten med mine innlegg? Ser du andre gjøre det? Jeg er bare møkklei idioter som tror de er intelligente fordi de kan bre om seg med fagord fra studiene sine. Dette er et fenomen jeg ser blant folk som studere noe innen humaniora. De er fullt klare over at de var for dumme til å studere realfag, og de er fullt klare over at de aldri vil få en relevant jobb, så de må selvsagt overbevise verden om hvor intelligente de er.

http://no.wikipedia.org/wiki/De_mange_intelligenser

AnonymBruker
Skrevet

Haha? Jeg tar ikke realfag på videregående, fordi jeg fokuserer på det jeg trenger for å bli det jeg skal bli. På min linje har jeg og 3 flere fag enn en som går vanlig allmenn, og det krever mye. Har og 1 time lengre skole hver eneste dag enn det som er vanlig. Det studie jeg skal ta på universitetetet, trenger jeg bare 225 timer matte for å komme inn, og det får du de første 2 åra på vgs.

Kanskje det heller er du som ikke er smart? For jeg er ihvertfall ikke dum.

Anonym poster: e0678aaee7138689f73b6f154711555f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For et godt formulert hovedinnlegg!

Applaus.

Om du ikke forsto noe, er du dum. Beviser vel bare det jeg sier om deg og dine likesinnede. Kom tilbake når du kan formulere en likning.

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke forsto noe, er du dum. Beviser vel bare det jeg sier om deg og dine likesinnede. Kom tilbake når du kan formulere en likning.

*Hvis du ikke forstår noe

Anonym poster: a1a6471979a298f0dc949c97e1c10817

• Liker 2
Gjest WendyClear
Skrevet

kom tilbake når du kan formulere gode debattinnlegg (samfunnsvitenskaplig tenkning er relevant her).

• Liker 6
Gjest Bandit
Skrevet (endret)

Slettet.

Når du først skal skrive dritt til andre, for deretter å fortelle hvor dyktig du er til å formulere deg selv, så lønner det seg å sjekke etter skrivefeil før man poster...

Endret av Sulosi
  • Liker 8
Gjest foremma
Skrevet (endret)

Slettet.

Hvor gammel er du? Ikke for å være nedlatende på noen som helst måte (selv om det faktum at du ser ned på alle ikke tilsier at du fortjener respekt fra min side), men jeg lurer bare på når du begynte å tenke slik?

Endret av foremma
Skrevet

At man velger et studie der man ikke trenger å formulere en likning betyr ikke nødvendigvis at man ikke er kapabel til dette, men at man ikke har noen interesse for det. Dette er langt ifra synonymt med at man er dum.

Ser virkelig ikke poenget med innlegget ditt!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

kom tilbake når du kan formulere gode debattinnlegg (samfunnsvitenskaplig tenkning er relevant her).

Si meg hvor mange oppfinnelser står dere som har studert humaniora bak? INGEN. Alt du bruker i hverdagen er utviklet av folk som ganske så sikkert er bedre til å skrive fysikk- og matteformler enn debattinnlegg. Så hold kjeften din din arrogante besserwisser.

• Liker 2
Skrevet

Latterlig påstand.

Jeg er visst rimelig smart da, som hadde fullt opp med realfag på videregående og har lang realfaglig utdanning i ettertid.

Da betyr det lite at jeg var elendig i samfunnsfag og aldri klarte henge helt med i historietimer.

Eller?

Vi har alle noe vi er gode på og en som misliker realfag vil ikke ha noe utbytte av å fylle timeplanen med dem heller. Er mange potensielle sekserelever i realfag som heller velger samfunnsfag - fordi de vil.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

*kan formulere meg fint jeg, din dritt.

ååå nei....jeg gir faen i tegnsetting på et debattforum. Huff a meg. Dette er selvsagt det jeg snakket om i mitt åpningsinnlegg. Sånne som deg er for dumme til å ta noe som helst med realfag i så da må dere pirke på alt som er av småfeil, eller slenge med fagord i tide og utide for å overbevise folk om at dere er intelligente. Tro meg bitch, det er du ikke. jeg fir vel faen i komma og punktum her. jeg får ikke sensur på det jeg skriver her.

Gjest "gjest"
Skrevet

Min oppfatning er at folk som studerer noe der realfag ikke er en del av pensum er late og dumme. Late fordi de ikke gidder å gjøre som de blir bedt om (matte handler om å følge regler) og dumme fordi de ikke er i stand til å virke intelligente utover å slenge ut fagord de har lært på sosionom/statsvitenskap/jusstudiet.

Ja, ja, deg om det.

Gjest foremma
Skrevet

Si meg hvor mange oppfinnelser står dere som har studert humaniora bak? INGEN. Alt du bruker i hverdagen er utviklet av folk som ganske så sikkert er bedre til å skrive fysikk- og matteformler enn debattinnlegg. Så hold kjeften din din arrogante besserwisser.

kom fra rette ræva.

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha!

Hilsen en sosionom (som er mye mer intelligent enn TS tydeligvis trur, og som TS aldri har møtt, heldigvis)

Anonym poster: 57287c8d20cfe49015c085d185f25e42

• Liker 1
Gjest WendyClear
Skrevet

Som en spør får en svar. Dersom du ser på meg som en arrogant besserwisser har jeg svart godt tilbake med samme mynt.

hilsen: realfagsstudent per dags dato..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...