Gå til innhold

Hvor mange likes har DU på ditt profilbilde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier, hvor mange likes har du på profilbildet ditt på facebook?

Jeg har bare 2 :sjenert:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tre :) Ei venninne la ut nytt bilde her om dagen og fikk vel noe sånt som 30 likes - men det var et utrolig fint bilde, hele komposisjonen var veldig fin og proff (og hun er ei pen jente!).

Anonym poster: 7c47d2d72a51fba7fa55b883f81c519e

Gjest linsina
Skrevet

På mitt nåværende har jeg 19 likes, men det meste jeg har hatt på et bilde er 58 ;)

Gjest hogwash
Skrevet

En like, men den ene liken betyr mer enn om det var resten av vennelista mi :opplyser:

• Liker 5
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

11 her og, men en av de er mamma og hun kan vel knapt telles med, så jeg sier 10 :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Null. Jeg legger bevisst ut bare bilder som ikke kan mistenkes for å være fisking etter komplimenter. Får helt spader av alle "tnnåååwww, såå søøt"-kommentarene folk ber om (og får). Og det er faktisk ikke fjortiser, engang.

Anonym poster: 657e776bfd777ff41cfd6244ed7d5bc9

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet (endret)

48 :)

Tror det er det meste jeg har hatt på ett bilde. De andre har fra 25-40 likes.

Edit: Å sjekke hvor mange likes og venner facebookvennene dine har og finne ut hvor populær de er ut i fra det, er noe som hører barne- og ungdomsskolen til.

Og når jeg snakker om hvor mange facebookvenner jeg har, synes jeg at jeg har flere hundre for mange venner. Synes en 300 venner er absolutt nok,men har for godt hjerte til å slette folk.

Endret av avocadoen
AnonymBruker
Skrevet

litt under 30 tror jeg?

Noe som er rart, i og med at jeg er ekstremt lite populær..

Ventet lenge med å lage facebook fordi alle har sånn tusen venner, 100 likes, alltid kommentarer,samtaler osv,var redd for at facebook skulle avsløre meg som en "looner" :fnise:

Anonym poster: 43bc94af8ff48ab01e9ec90edf996977

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

litt under 30 tror jeg?

Noe som er rart, i og med at jeg er ekstremt lite populær..

Ventet lenge med å lage facebook fordi alle har sånn tusen venner, 100 likes, alltid kommentarer,samtaler osv,var redd for at facebook skulle avsløre meg som en "looner" :fnise:

Anonym poster: 43bc94af8ff48ab01e9ec90edf996977

Trøst deg med at de kuleste folka stort sett har færrest venner og færrest likes på Facebook. Man blir sjelden likt for å si noe smart på Facebook. Ta bilde av deg selv med trutmunn foran speilet derimot, og du er en instant hit.

Det var en her for en stund siden som mente at folk burde "ta et hint" (dvs slutte å skrive?) fordi de fikk få likes og kommentarer. Jeg venter egentlig bare på at "ser du ned på de med under 10 likes på bildet sitt"-tråden skal starte. :popcorn:

• Liker 5
Gjest kittycat
Skrevet

10. Har mange forskjellige bilder, det som er viktigst for meg. Vise forskjellige sider av meg selv og ikke virke veldig pyntet på bildet sånn at jeg forventer likes

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Har ingen for øyeblikket. Pleier å ha maks ti.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Trøst deg med at de kuleste folka stort sett har færrest venner og færrest likes på Facebook. Man blir sjelden likt for å si noe smart på Facebook. Ta bilde av deg selv med trutmunn foran speilet derimot, og du er en instant hit.

Det var en her for en stund siden som mente at folk burde "ta et hint" (dvs slutte å skrive?) fordi de fikk få likes og kommentarer. Jeg venter egentlig bare på at "ser du ned på de med under 10 likes på bildet sitt"-tråden skal starte. :popcorn:

:fnise: Det var da også en påstand dratt ut av ingenting

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 5 på det jeg har nå.

Anonym poster: 2055866eb0546a2404c36fd970c78322

Skrevet (endret)

5 på alle omtrent :gjeiper: . Ett av dem ble det veldig mange kommentarer på, for det var ganske morsomt. Men er det viktig? Synes det er viktigere at folk liker morsomme bilder jeg legger ut :ler:

Endret av Evilposelos
Gjest Koala Lompa
Skrevet (endret)

Hva handler dette om? Hva sier det om noen har 60 likes og en annen har 4? Gir det noen mening av noe slag?

Jeg tror jeg er for gammel..

Endret av Koala Lompa
Gjest klyyyyy
Skrevet

Har ingen bilder. Men geez jeg har 5k venner legger jeg ut bilder av meg i bar overkropp får jeg sikkert 2674 likes. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...