Gå til innhold

Har angst og er depressiv

Fremhevede innlegg

Gjest ms_kwang
Skrevet

Jeg ble kvitt angsten og depresjonene..

Men nå idag eller de siste dagene kommer minner fra barndommen opp og jeg blir påminnet hvordan alt startet.

Hvorfor jeg drakk og brukte narkotika for å bli kvitt plagene, hvorfor jeg misbrukte medisiner..

Alt kommer fra faren min.

Har vært hos han ett par uker nå..

Jeg hadde helt glemt hvor mye han kunne kjefte å smelle på meg iløpet av en dag.

Han var nær til å slå til meg fordi JEG kunne smitte han med forskjølelsen som jeg fikk på lørdag. Han og min bror har vært 2 uker borte på ferie og jeg bor bare hos han til jeg finner en annen plass å bo. Jeg ble syk natt til lørdag. Du vet, feber, tett nese, vondt i halsen og vond hoste. Han ble dritforbanna fordi jeg ikke hadde sagt at jeg var blitt syk. Han truer meg med å tilbringe natta på hotell..

Jeg skulle vaske leiligheten hans mens han og min bror var på ferie, noe jeg fikk lite tid til, de ukene de var borte jobber jeg natt, jeg kom hjem sent og måtte opp tidlig. Helgene gikk til jobbkurs. Faren min fløy i taket igjen.

Fortalte meg at det var ingen unnskyldning.

Tidligere, jeg vet ikke hva han sa, jeg hørte ikke, ørene mine er tette så jeg ba han gjenta hva han sa. Han svarte med å ta meg hardt i armen og brøle det.

Så når jeg feller tårer så sier han at jeg er en skam for slekta, at jeg ikke har forandret meg på 10 år, og hadde han visst at jeg kom til å bli så sløvt menneske som jeg er idag, som ikke tåler noe som helst så ville han bedd min mor å fjerne meg ved abort for 23år siden.

Så når jeg da faller om på kne, og strigråter, så sier han at alt er min feil. Og at jeg må lære meg å ta imot kritikk..

Jeg ringte inn syk idag på jobb, men likevel så får jeg ikke lov å sove for å bli frisk, nei for da er jeg sløv, han driter i mine følelser.

Han har aldri vært en far til meg.

Det husker jeg nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

:storklem: Avgrens mot denne mannen! Han fortener ikkje å bli kalt far, pappa eller familie ein gong. Styr ditt eige liv utanom han, og la han seile sin eigen sjø. :klemmer:

Gjest ms_kwang
Skrevet

bekalger for veldig rotete innlegg, men tårene bare rant når jeg skrev det :)

Takk

Alt Godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...