Østlandet Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg/vi er egentlig lei av den typiske charterferie. Med kun mat/drikke og strand/sol. Men, ser at det er en enkel måte og ganske rimelig å komme seg ut på. Derfor har vi de siste årene, når vi har vært på denne type tur, annen hver dag dratt på turer (både guidet og på egen hånd) Og synes det er veldig greit å dra på vandring i naturen, fjell og slike ting. Gjerne lange turer. Eksempelvis, så har vi gått både Imbros (2-3 timer) og Samariaravinen (6-8 timer) på kreta. Men, så spørsmålet.... I slutten av August er det nok en gang Kypros, som besøkes. Er det noen som har vært på slike turer der? Er interessert i alt fra "vanlige" guidede turer med busstopp, men spesielt naturvandringer, som jeg beskriver over. Gjerne litt krevende med joggesko/fjellsko. Jeg finner lite av dette på reiseselskapenes sider.
Østlandet Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #2 Skrevet 5. juli 2012 Jeg/vi er egentlig lei av den typiske charterferie. Med kun mat/drikke og strand/sol. Men, ser at det er en enkel måte og ganske rimelig å komme seg ut på. Derfor har vi de siste årene, når vi har vært på denne type tur, annen hver dag dratt på turer (både guidet og på egen hånd) Og synes det er veldig greit å dra på vandring i naturen, fjell og slike ting. Gjerne lange turer. Eksempelvis, så har vi gått både Imbros (2-3 timer) og Samariaravinen (6-8 timer) på kreta. Men, så spørsmålet.... I slutten av August er det nok en gang Kypros, som besøkes. Er det noen som har vært på slike turer der? Er interessert i alt fra "vanlige" guidede turer med busstopp, men spesielt naturvandringer, som jeg beskriver over. Gjerne litt krevende med joggesko/fjellsko. Jeg finner lite av dette på reiseselskapenes sider. Nobody?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå