Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Kjæresten min jobber ganske mye overtid for tida og har ferie om ikke så lenge. Jeg har så lyst til å ta han med på ferie, men budsjettet er ikke akkurat mye å skryte av.. Så det jeg lurer på er om noen har ferietips til et fattig par i tjueårene? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange billige turer til Tyrkia nå. Hvis dere skal på kjæresteferie vil jeg i hvertfall anbefale Side fremfor Alanya. Vet ikke hvor mange penger du/dere er villig til å betale for fly+hotell?

Hvis du skriver litt mer hvor mye du vil bruke på tur, pluss hva du/dere er ute etter, vil det være lettere å hjelpe :)

Skrevet

Spørs om du er ute etter syden eller kanskje bare camping i norden? Kunne også tenkt meg litt mere info.....

Skrevet

HVis du ikke er så kresen får du en uke på hotell med flytur ned til 1900 per pers på restplass.no.

Mange av landene rundt middelhavet er så billige at du ikke trenger så mye lommepenger heller :) Jeg har tatt sånne hoppe på turer til både tyrkia og tunisia, og elsket det!

Skrevet

Gjør som oss, kjør en runde i norge. Det er utrolig mye vakkert i landet vårt ^^

Bensinprisene er riktig nok høye, men hvis dere telter, fisker og kjøper billig mat, så utjevner det seg. Og så får dere sove tett inntil hverandre i teltet også :lur:

Skrevet

Tusen takk for alle svar :) jeg skjønner ikke så mye av hvor man finner sine egne tråder, så måtte leite en stund før jeg fant den igjen. Er litt grønn her. Vi har bestilt billetter til Polen, siden det var såpass billig. Vi skal kose oss i billig luksus rett og slett :) men lurer på om det ikke blir en liten kjøretur litt rundt i Norge mot slutten av ferien som jeg kan stå for, så er bare å komme med tips på hvor vi kan dra hen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...