AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har aldri vært særlig stødig på hendene, men jeg tror det har blitt verre nå i det siste. Jeg er bare 19 år, men hendene mine skjelver skikkelig, og det er såpass synlig at jeg har fått flere kommentarer på det. Jeg har søkt litt rundt på Internett for å finne mulige årsaker, men finner ingenting som passer. Det blir ofte mye verre etter trening. Det kan ikke være pga lavt blodsukker, fordi at jeg skjelver etter jeg har spist også. Jeg drikker ikke kaffe, røyker eller snuser ikke, så det kan ikke være noe type for abstinenser. Det er ikke pga stress, fordi at det er der hele tiden, også når jeg er helt avslappet. Det er heller ikke på grunn av nervøsitet eller noe, fordi at jeg aldri har vært særlig nervøs av meg, og det er hele tiden, ikke bare i situasjoner hvor jeg bør være nervøs. Har noen peiling på hva dette kan være? :frown: Anonym poster: 4cc27f79e91495fe1263db2b23af583b
Gjest happy_me Skrevet 3. juli 2012 #2 Skrevet 3. juli 2012 Kanskje du burde gå til legen med problemet ditt? kan være noe med musklene, kanskje for lavt/høyt nivå av ett eller annet i blodet. Hvem vet? Legen finne nok ut av det Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå