luckygal Skrevet 3. juli 2012 #1 Skrevet 3. juli 2012 Hei hei, jeg sliter med veldig vond korsrygg til tider. Det kan gå helt over også 'slår jeg det opp' igjen ved visse øvelser på gymmet. Da blir jeg helt gåen noen dager.. Uansett, dillemmaet er hva slags type behandling jeg skal velge i jungelen av behandlingstyper!? Noen som har erfaring/innspill ?
Zinnia Skrevet 3. juli 2012 #3 Skrevet 3. juli 2012 Jeg har ikke prøvd kiropraktor, men har veldig god erfaring med to forskjellige naprapater. De har både tøyet, "knukket" opp ledd, massert, gitt nåler og varmeomslag for å nevne noe, og jeg fikk varige resultater ved få timer. Anbefaler dem på det varmeste! 1
SmallTalk Skrevet 3. juli 2012 #4 Skrevet 3. juli 2012 Naprapat, osteopat eller manuellterapaut. De både knekker og knar, og ofte så er denne kombinasjonen helt nødvendig. 1
Lilleulv_ Skrevet 3. juli 2012 #5 Skrevet 3. juli 2012 Hei hei, jeg sliter med veldig vond korsrygg til tider. Det kan gå helt over også 'slår jeg det opp' igjen ved visse øvelser på gymmet. Da blir jeg helt gåen noen dager.. Uansett, dillemmaet er hva slags type behandling jeg skal velge i jungelen av behandlingstyper!? Noen som har erfaring/innspill ? Naprapat! rygg.no 1
Gjest LuckyGal Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Tusen takk for svar! Jeg skal absolutt forsøke naprapat skjønner jeg :D TS
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2012 #9 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har samme problem og har prøvd absolutt alle typer behandling og behandlere. Ingenting har virket.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #10 Skrevet 4. juli 2012 Jeg har best resultater med naprapat - fordi jeg trengerben kombinasjon av muskelbehandling og "knekking". I tillegg bruker de litt nåler(hallo....husker ikke betegnelsen). Jeg responderer rett og slett best på den manipulasjonsmetoden de bruker på musklene - og får ingenting ut av fysioterapi som jeg prøvde i årevis uten resultat. Nå besøker jeg knapt naprapaten, med mindre jeg får en skikkelig strekk på trening eller noe. Jeg har dog dårlig erfaring med en kjede - de behandler flere pasienter på en gang, og jeg opplevde at de tenkte for mye på fortjeneste. Jeg har best erfaring med de som ha èn kunde/pasient av gangen - så forhør deg om dette på forhånd. Anonym poster: ec14728d6166bb2f67cbb8afec55021d
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2012 #11 Skrevet 4. juli 2012 Hei hei, jeg sliter med veldig vond korsrygg til tider. Det kan gå helt over også 'slår jeg det opp' igjen ved visse øvelser på gymmet. Da blir jeg helt gåen noen dager.. Uansett, dillemmaet er hva slags type behandling jeg skal velge i jungelen av behandlingstyper!? Noen som har erfaring/innspill ? For raskest nødhjelp,ring kiropaktor. Anonym poster: b1b62ffafeb0ea296fd1b3a09e1d4ee0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå