Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann.

I januar var eg innlagt på sykehus pågrunn av dårlig matlyst, hadde brokk i mellomgolvet og bettenelse i spiserøyret, fekk medesiner for dette og det hjalp.

Sluttet med desse medesinen for rundt 2 - 3 måneder siden.

Dei siste vekene har eg slit mye med Diare og vondt mage , att og fram på do.

Den siste tiden har eg tørket friskt rødt blod etter arføring, men lure på om dette kan være hermorider?

Har i tilleg begynnt og mistet matlysten igjenn , noe eg er litt bekymret for siden eg vart ganske tynn og dårlige etter sist gang. Dette på samme tid som blod i avføringen.

Fekk time hos Legen i August og synest kanskje dette er litt lenge til ?

Kjenne eg er litt bekymra , har slitt med magen i mange mange år. Men alder blod, dette blod kommer ikkje hver gang og varierer kor mye ..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan komme blod i avføringen om man har hemoroider ja (fikk litt merkelige bilder i hodet av harmorider, sorry :fnise: )

Ta et googlesøk på hemoroider, så får du nok opp masse info. :)

Anonym poster: 013e78277e86cc8931f75e0438520e8f

Anonym poster: 013e78277e86cc8931f75e0438520e8f

• Liker 1
Skrevet

hehe :fnise:

Såg eg hadde skreve feil no :)

Fekk time hos fastlegen min i morgen kl halv 9, så da tar eg og spør om eg ikkje kan prøve dei gamle medesinene mine litt lengre. om da kanskje kan hjelpe da

AnonymBruker
Skrevet

Diaré kan gi hemoroider og hemoroider kan være vonde, klø og blø. Godt du fikk legetime kjapt så slipper du å gå å lure for blod i avføringen skal sjekkes.

Anonym poster: a709850fda2079890e36a6ef0102dcd5

Gjest Gjest
Skrevet

Heisann.

I januar var eg innlagt på sykehus pågrunn av dårlig matlyst, hadde brokk i mellomgolvet og bettenelse i spiserøyret, fekk medesiner for dette og det hjalp.

Sluttet med desse medesinen for rundt 2 - 3 måneder siden.

Dei siste vekene har eg slit mye med Diare og vondt mage , att og fram på do.

Den siste tiden har eg tørket friskt rødt blod etter arføring, men lure på om dette kan være hermorider?

Har i tilleg begynnt og mistet matlysten igjenn , noe eg er litt bekymret for siden eg vart ganske tynn og dårlige etter sist gang. Dette på samme tid som blod i avføringen.

Fekk time hos Legen i August og synest kanskje dette er litt lenge til ?

Kjenne eg er litt bekymra , har slitt med magen i mange mange år. Men alder blod, dette blod kommer ikkje hver gang og varierer kor mye ..

MEDISINER og HEMMORIDER!

AnonymBruker
Skrevet

MEDISINER og HEMMORIDER!

Hvis du først skal rette på andres skrivefeil er det lurt å skrive riktig selv. :fnise:

Anonym poster: e9bfd48b10648212faf8d3d431d6f33d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom du blør fra endetarmsåpningen kjenner du som regel det som vondt og sårt under avføringen. Er det det kan du kjøpe Xyloproct reseptfritt på apoteket og bruke etter avføring og hver kveld. Da skal det gå over iløpet av en uke.

Hvis du behøver akutt time ringer du tilbake til legesenteret og maser, dersom de ikke vil gi deg time hos fastlegen din ber du om time hos noen som har tid med engang. Eller så ringer du et annet legesenter. Du kan ikke gå rundt og blø fra rumpa i fire-fem uker!

Anonym poster: 1b703525b5bd53d8dc37fc2c2e0d2f8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...