Gå til innhold

Blazer som man ikke blir klam i!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en del nye blazere, men problemet for meg er hvordan alle jeg har prøvd er foret innvendig (glatt stoff, jeg vet ikke hva det er :gjeiper: ). Dette blir jeg klam og svett i med en gang! Noen forslag til hvor jeg finner blazere for oss svettiser? ;)

PS Jeg har forsåvidt bare prøvd Kappahl, Cubus, H&M...Har ikke råd til veldig dyre plagg!

Anonym poster: a7c7ad6833aea5ca4d46536b68ca28f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

H&M har blazere uten for for 199 i mange farger.. Synes de sitter fint på meg iallefall :-) Fant mine i den avdelinga som er for litt yngre, vet ikke hva den heter :P

Anonym poster: e9b2c921507e500dc2a6009934b11471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har blazere uten for for 199 i mange farger.. Synes de sitter fint på meg iallefall :-) Fant mine i den avdelinga som er for litt yngre, vet ikke hva den heter :P

Anonym poster: e9b2c921507e500dc2a6009934b11471

Ja divided, jeg har noen av de selv. Men de har også dette glatte foret som gjør at jeg fort blir klam :kjefte:

*svetteguri*

Anonym poster: a7c7ad6833aea5ca4d46536b68ca28f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glatte foret er polyester. Det er kjempefint til å sørge for at blazeren ikke henger seg fast i klærne du har under, og KJEMPEFINT til å holde fukt og varme inne...

Det kommer ikke til å være lett å finne en billig blazer (eller en dyr, for den saks skyld) som ikke er foret med polyester, hvis den er foret. Se etter uforete, som AB #2 sier, eller (som siste utvei) forsøk å sprette ut foret på en billig en og se om det blir pent nok. Siden AB #2 har funnet uforete blazere på HM har dere ikke sett de samme, virker det som. Pass på at selve jakka er av bomull eller et annet naturmateriale, ellers er du like langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glatte foret er polyester. Det er kjempefint til å sørge for at blazeren ikke henger seg fast i klærne du har under, og KJEMPEFINT til å holde fukt og varme inne...

Det kommer ikke til å være lett å finne en billig blazer (eller en dyr, for den saks skyld) som ikke er foret med polyester, hvis den er foret. Se etter uforete, som AB #2 sier, eller (som siste utvei) forsøk å sprette ut foret på en billig en og se om det blir pent nok. Siden AB #2 har funnet uforete blazere på HM har dere ikke sett de samme, virker det som. Pass på at selve jakka er av bomull eller et annet naturmateriale, ellers er du like langt.

Takk for svar! HVORFOR er alle blazere med polyester, som du sier, den holder på fukt og varme og blir regne badstuen etter hvert!!! Ikke bra :fnise:

Anonym poster: a7c7ad6833aea5ca4d46536b68ca28f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er sjeldent du finner blazere til under tusenlappen som ikke er laget i polyester, og derfor vil du alltid svette uansett hva du gjør. Hjelper lite å fjerne foret når hele jakken er laget i det samme stoffet. Men dersom du våger deg litt opp i pris så kan du finne blazere i ull, bomull og lin som vil hjelpe deg med varme-problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Forslag til hvor man kan finne behagelige blazere?

Anonym poster: a7c7ad6833aea5ca4d46536b68ca28f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...