Gå til innhold

Kul i brystet.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg var 18 merket jeg en kul i brystet som jeg fikk undersøkt med ultralyd, denne var godartet fikk jeg beskjed om og jeg skulle bare holde et øye med den.

Nå den siste mnd har denne kulen bekymret meg litt mer, jeg har iløpet av det siste året gått ned 25 kilo og brystene mine har gått fra en stor D til en liten B, mistet mye av "innhodet" sitt og kulen har den siste mnd blitt synlig i enkelte tilfeller.

Det føles ikke ut som den er blitt større enn den alltid har vært, men det stikker litt rundt den hvis jeg ligger på enkelte måter.

Fornuften min sier at den er mer synlig nå siden jeg har gått ned så pass mye i vekt og at brystene har blitt mindre slik at den kommer lengere frem.

Jeg skal for sikretskyld ringe legen i dag for ny time, men vil gjerne høre deres mening om dette.

grunnen til at jeg ikke har ringt før var fordi jeg ville se gjennom hele syklusen om den forandret seg noe særlig, men det har den mer eller mindre ikke gjort, eneste var at det er de to siste ukene den har vært mer synlig, altså uke 2-4 i syklusen min.

Anonym poster: 6202a56fbd4ef764663e7837f0780284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få sjekket den ut. Bedre en gang for mye enn en gang for lite. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...