Gå til innhold

Hvordan glemmer man en sterk forelskelse?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vilt forelsket i en mann jeg kjenner. Han er ikke forelsket i meg (der er det ingen tvil, dessverre).

Jeg treffer på ham av og til. Grunnet visse omstendigheter (vi har mange felles venner) går det ikke å unngå ham fullstendig..

Jeg blir helt svimmel når jeg ser smilet hans. Drømmer om ham, og føler meg egentlig bare helt gal. Men jeg vet jo at jeg må komme over ham, og glemme dette her. Men hvordan gjør man det, når alt man klarer å tenke på er vedkommende?

Utrolig slitsomt å være så forelsket. :trist:

Anonym poster: 7de2865415789620d13b8debd2ace160

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan vet du at han ikke er forelsket i deg, eller kan bli det?

Anonym poster: 95ee6fdcb71397fc88860fd41f42fb67

AnonymBruker
Skrevet

Det går over når du forelsker deg i en annen. Og det kan godt hende at tankene dine streifer innom ham fra tid til annen, selv etter det ;) Slik er det med kraftige forelskelser. Aksepter at du er forelska, men også at du ikke har sjangs. Kom deg videre i livet; date og hold utkikk etter drømmemannen. En så kraftig forelskelse må som regel avløses av en annen.

Anonym poster: ca1bbd36b134e783ac1e9b034ef02300

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Nei, han har ikke dame, men han er ikke interessert allikevel. Jeg vet han synes jeg er pen og tiltrekkende, det har jeg hørt både direkte fra ham og gjennom andre, men that's it. Jeg har prøvd å ta kontakt med ham, men det er liten respons å få, så jeg konkluderer med at interessen for noe mer enn litt flørt når vi tilfeldigvis treffes ikke er til stede. Kanskje jeg rett og slett ikke er hans type, rent utover det utseendemessige? :vetikke: Sant å si så er vi veldig forskjellige både personlighetsmessig og interessemessig, jeg vet jo egentlig at vi sannsynligvis ikke hadde blitt noen god match uansett. Desto større grunn til å glemme ham.. Men han er så fordømt fin og hyggelig og sjarmerende at det er vanskeligere sagt enn gjort.

Tusen takk for tips :) Er vel ikke annet å gjøre enn å vente tålmodig til det går over, eller til jeg møter en annen. Virker bare så utenkelig å skulle bli forelsket i andre når alt jeg tenker på er ham!! Heldigvis reiser jeg på ferie i noen uker snart, og klarer forhåpentligvis å tenke på andre ting da. Målet får være at når jeg kommer tilbake fra ferie så skal jeg være kommet ett steg lengre i prosessen.

Ikke lett dette her. Ubesvart forelskelse gjør skikkelig vondt! Har følt meg helt utenfor meg selv de siste ukene, nesten som om jeg er syk eller noe. Rart.

Gjest gjesten
Skrevet

Ikke for å strø salt i såret, men det virker som om det er en forelskelse som vil vare. Du får leve med det, men IKKE for det.

Gjest Svampen
Skrevet

Det går over når du blir forelska i noen andre, slik var det hvertfall med meg :)

Gjest _Lita_
Skrevet

Men hvordan vet du at han ikke er forelsket i deg, eller kan bli det?

Anonym poster: 95ee6fdcb71397fc88860fd41f42fb67

Jeg forstår ikke hvorfor folk må spørre å grave om ting som virker så unødvendig å spørre om her inne. Hun sier hun vet, la oss stole på trådstarters dømmekraft, og tro at hun faktisk vet dette, da.

Skrevet

Ikke lett dette her. Ubesvart forelskelse gjør skikkelig vondt! Har følt meg helt utenfor meg selv de siste ukene, nesten som om jeg er syk eller noe. Rart.

Det er bare en ting å gjøre, og det er å drepe ham slik at ingen andre får ham. Dermed blir han en del av deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...