AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Har aldri likt når det gjelder prating av å gifte seg, men er jeg red å gifte mg? Har en kjæreste som vi har vært sammen siden jeg var 15 år og opp til nå snart 22år. V har et barn sammen, men ikke gift, han har spurt meg når jeg var 18 år jeg så nei, han spurte meg når jeg var 19 år jeg sa nei, og kjeftet på han at jeg vil ikke gifte meg i det hele tatt så glem det... Han kommer fra en kultur som sier at gifting førs før barn,men vi fikk barn før gifting, for jeg vil ikke gifte meg. Enten måte han tåle det eller så ville jeg ikke gjøre noe mer med ham... Jeg blir red av å tenke på gifte seg,der jeg må gi meg sjøl til en annen person,dele ting,har forståelse til den andre partneren,dele alt sammen og hva skjer hvis jeg vil skille meg (så har jeg ikke holdt min løfte).. Store bruluper der jeg knap vet hvem noen av dem er av familien min eller han sin, alt oppmerksomheten meg og han.. Alt er så strort med å gifte seg synes jeg.. Når familier, venner gifter seg er det stadig i vei med gifting, men jeg ser en annen vei vil helst ikke høre på det heller.. Når de spør meg hvofor gifter ikke du deg, du som har vært med ham i 7 år,sier jeg. Jeg vil ikke og vil aldri det heller.. Ende som min mor og min far,for de var sammen i 13 år og så skile seg. Jeg ser at en sitter igjen er ødelakt,den andre siter med dårlig økonomi, krangel og mas,svigelse og såret som tuter ut av øyene til en av mine foreldre, egoisme og bedrag av en av mine foreldre. Når de skilte seg hørte vi stadig krangel, familien ble ødelakt, meg og min søster var sende bud for dem...En av dem bryr knappe om meg og min søs på grunn av det nye livet som en av dem har og oppførsel til en av dem er ikke det samme person jeg husker som jeg var liten. Til en negativ person. Anonym poster: 80e355b16e5c52c694386e2bd00f3636
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Vil påstå at dersom dere er samboere så vil dere oppleve mye av det samme uansett hvis det skulle skje at dere gjorde det slutt. Kanskje bortsett fra den økonomiske biten, men den kan vere like tricky som samboere. MEN, dersom du ikke har lyst til å gifte deg, og det ikke er naturlig eller noe som frister så ikke gjør det da? Er ingenting i veien for å bare leve videre uten å bli gift. Det å gifte seg er ett løfte ja, men jeg vil nå si at det å få barn er ett enda større løfte nå til dags, det knytter dere sammen for resten av livet. Anonym poster: c3316af375a6b81ddf683ea83763556e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå