Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest BabyBlue
Skrevet

Ja, det med å være ung og usikker...

Man føler at ALLE har større pupper enn en selv har

Man føler at ALLE har så mange flere venner

Man føler at ALLE har kjærester

Man føler at ALLE har rundet alle basene og puler rundt som gærne kaniner

Men har egentlig ALLE gjort det og er sånn og sånn man tror de er? Nei. Du må bare slappe av og gjøre det du selv vil, ikke bry deg så mye med hva andre gjør =)

Og i denne alderen bryr gutter seg kun om å få "dyppet" som de så pent kaller det. Så du kan med andre ord fumle og være så usikker som du bare greier, og gutten vil allikevel være sprengkåt :fnise:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En gang må uansett være den første. Og første gangen er jo alle uerfarne

Anonym poster: 593abd31f71e3419a438f640b2469e19

Skrevet

Selv om det er mange som gjør det før de har fylt 17, er det så absolutt ikke uvanlig å være jomfru i den alderen. Det beste er å vente til du føler deg hundre prosent klar for det. Klisjé ja, men sant.

Skrevet

Jeg føler alle andre har hatt sex før på denne alderen..er det normalt og være så gammel og ikke har gjort det med noen før liksom?

Nå gruer jeg meg liksom til første ganga fordi jeg kommer jo bare til å være heeelt uerfaren.

Bryr gutter seg veldig mye om man er dårlig i senga selvom de vet at det er første ganga? Hahah..

Det er IKKE noe unormalt med å være 17 og ikke ha hatt sex.

Kan det la seg gjøre, så sørg for at du ligger med kjæresten. Jeg tror at den beste retningen på dette, er at man ligger med en gutt (eller jente, alt ettersom) fordi det er kjæresten, ikke motsatt.

Det man ikke bør gjøre, er å debutere sammen med en ukjent person, mens man er beruset.

Det gjorde JEG, og kan ikke anbefale det. Av flere grunner.

Sex når man er full er ikke på langt nær så bra som når man er edru.

Sex med en ny partner er oftest ikke så bra som det kan bli med den personen, og det blir MYE bedre når man får øvd seg litt på hverandre.

Og det er ikke alltid så bra å slippe en fremmed så tett på seg. Man kan reagere på forskjellige måter. Jeg ble forelsket i den dama jeg debuterte med, men så henne aldri igjen, og det var VELDIG kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...