Gå til innhold

For "seint" å suge ham?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kjæreste i 5 mnd nå, og jeg har aldri sugd ham.. Jeg elsker å suge, har gjort d på alle andre enn han. Jeg har prøvd det en gang , da sa han bare "hva er det du driver med?" Så jeg mistet all selvtilitt. Har sagt dette til ham. Men jeg vil være sexy, og deilig, slik de andre har sagt jeg er når jeg suger. Nå har vi deilig sex, og det føles ikke naturlig for meg å plutselig begynne å suge han, når jeg aldri gjør det.. Kan noen gi meg råd? Kjenner jeg blir "sjenert" , noe jeg aldri har vært før. Knekt selvtilitt?

Anonym poster: f73b29ba76253fb7b624e52117418bee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en ufølsom kar,da! Kan ikke si slikt -

Men anywho, dette viser bare at ingen er like, og at man ikke nødvendigvis liker det samme.

Jeg hadde tatt det opp med ham utom senga - og sagt det rett ut - igjen - at du mista selvtillitten og lysta til å suge ham , men ønsker å lære hvordan han liker det. "Sett meg på skolebenken, og lær meg å suge deg!!!".

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr i halvannet år, og fikk aldri suge han. Fikk såvidt ta på penisen hans, utenom selve penetreringa.

Jeg tok dette opp med han, og han hadde visstnok blitt bitt av eksen sin mens hun sugde han.

Veldig sær fyr. Skjønner ikke hvorfor jeg var sammen med han.

Ikke alle menn (selv om de er svært få) liker å bli sugd. Så kan dessverre være det er for sent.

Det var btw det verste forholdet jeg har vært i noensinne.

AnonymBruker
Skrevet

Snakk med han om det, ikke sånn "nå setter vi oss ned og har en alvorlig prat", det kan virke veldig overdrevet. Men ta det opp neste gang dere har sex, før eller etter. For seint er det ikke, så lenge han vil det.

Anonym poster: d47fab8883aef054c498729ea70e61a2

Gjest Eurodice
Skrevet

Har hatt kjæreste i 5 mnd nå, og jeg har aldri sugd ham.. Jeg elsker å suge, har gjort d på alle andre enn han.

Jeg har prøvd det en gang , da sa han bare "hva er det du driver med?" Så jeg mistet all selvtilitt. Har sagt dette til ham. Men jeg vil være sexy, og deilig, slik de andre har sagt jeg er når jeg suger. Nå har vi deilig sex, og det føles ikke naturlig for meg å plutselig begynne å suge han, når jeg aldri gjør det.. Kan noen gi meg råd? Kjenner jeg blir "sjenert" , noe jeg aldri har vært før. Knekt selvtilitt?

Anonym poster: f73b29ba76253fb7b624e52117418bee

Hvor mange år er du? Du har sugd alle andre, sier du, hvor mange det nå kan dreie seg om. Men han du nå er sammen med, har ikke lyst til at du skal gjøre det. Dermed mister du all selvtillit. Skal det ikke mere til enn at en gutt, like så vel som en jente, ikke vil ha oralsex, må selvtilliten din ha vært skral i utgangspunktet. Du bygger den bare på at andre gutter har sagt at du er deilig, og blir knust når en ikke vil. Bli voksen.

• Liker 3
Skrevet

Hvor mange år er du? Du har sugd alle andre, sier du, hvor mange det nå kan dreie seg om. Men han du nå er sammen med, har ikke lyst til at du skal gjøre det. Dermed mister du all selvtillit. Skal det ikke mere til enn at en gutt, like så vel som en jente, ikke vil ha oralsex, må selvtilliten din ha vært skral i utgangspunktet. Du bygger den bare på at andre gutter har sagt at du er deilig, og blir knust når en ikke vil. Bli voksen.

Hvis selvtilliten hennes er skral slik du sier, så hjelper det nok ikke at du kommer inn her og er frekk. Hun kom her for å få råd. Selvtillit er ikke noe man bare kan endre.
  • Liker 9
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis selvtilliten hennes er skral slik du sier, så hjelper det nok ikke at du kommer inn her og er frekk. Hun kom her for å få råd. Selvtillit er ikke noe man bare kan endre.

Jeg er ikke frekk. Hvis gutten ikke vil ha oralsex, må hun bare akseptere det. Så utrolig det kanskje kan virke, er det faktisk ikke alle som vil ha oralsex, hverken gutter eller jenter.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min (vi var sammen i 9 år) enten likte å bli sugd eller slikke meg. Oralsex var helt utelukket for han. Jeg har prøvd å snakke med han, få han til å prøve men han ville rett og slett ikke ha/gi oralsex... Da er det bare akseptere det.

Eller går du fra han , ikke venter 9 år for å gjøre det:-) hehe

Jeg liker begge deler. Sexlivet mitt er helt annerdeles etter bruddet. Får og gir masse oralsex nå. Yippiiiiii:-)

Anonym poster: 6289e7790adcd2c597a34f543732d52f

Gjest Maruwan
Skrevet (endret)

Jeg er ikke frekk. Hvis gutten ikke vil ha oralsex, må hun bare akseptere det. Så utrolig det kanskje kan virke, er det faktisk ikke alle som vil ha oralsex, hverken gutter eller jenter.

Det syns ikke jeg. Hun liker jo oral-sex, så hvorfor skal han gjøre seg vanskelig? Er jo ikke akkurat verdens største offer å la seg bli sugd. Ikke gjør det vondt, ikke er det nedverdrigende, ikke er det umoralsk. Hva er problemet?

Dersom hun ville kjøre en knyttneve opp i rassen på ham til han kjente drittsmaken i kjeften så skulle jeg heller forsøkt å forstå hans motstand. Men helt vanlig oral-sex? Seriøst? Da er en bare prippen, kan nesten ikke kalle det noe annet enn det.

Endret av Maruwan
Skrevet

Det syns ikke jeg. Hun liker jo oral-sex, så hvorfor skal han gjøre seg vanskelig? Er jo ikke akkurat verdens største offer å la seg bli sugd. Ikke gjør det vondt, ikke er det nedverdrigende, ikke er det umoralsk. Hva er problemet?

Dersom hun ville kjøre en knyttneve opp i rassen på ham til han kjente drittsmaken i kjeften så skulle jeg heller forsøkt å forstå hans motstand. Men helt vanlig oral-sex? Seriøst? Da er en bare prippen, kan nesten ikke kalle det noe annet enn det.

litt småkjipt om han blir slapp og avtent hver gang hun putter den i munnen da ;)

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det er ikke noe problem for meg. Jeg er ikke part i saken. Jeg kan ikke lese utifra det hun har skrevet, om hun selv liker oralsex og i tilfelle om gutten tilfredsstiller henne på den måten. Det må være et større problem hvis man selv har lyst, og partneren ikke synes noe om det. Det gjelder begge veier.

Jeg hadde ikke likt påtvunget oralsex, hvis jeg ikke tente på det. Da blir det mer plagsomt enn godt.

Endret av Arabella
Gjest Maruwan
Skrevet

Jeg kan ikke lese utifra det hun har skrevet, om hun selv liker oralsex og i tilfelle om gutten tilfredsstiller henne på den måten.

Jeg elsker å suge, har gjort d på alle andre enn han. Jeg har prøvd det en gang , da sa han bare "hva er det du driver med?"

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Du misforstår meg. Hun vil gjerne suge gutten, det er det hun skriver at hun liker. Men gutten vil ikke. Hun skriver ikke noe om hun selv vil at gutten skal slikke henne, eller at han liker å gjøre det på henne.

Uttrykte jeg meg klarere nå?

Gjest Maruwan
Skrevet

Du misforstår meg. Hun vil gjerne suge gutten, det er det hun skriver at hun liker. Men gutten vil ikke. Hun skriver ikke noe om hun selv vil at gutten skal slikke henne, eller at han liker å gjøre det på henne.

Uttrykte jeg meg klarere nå?

Ja, men det var uansett hennes suging av ham jeg refererte til. Det er det hun har snakket om i åpningsinnlegget. Ingen som har nevnt noe om at han skal gå ned på henne, ei heller TS.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg foreslår at du _snakker_ med han om dette. Spør han om han liker oralsex og om han ønsker at du skal gi han det. Svarer han nei lar du være, svarer han ja prøver du forsiktig å gi han det i en passende situasjon.

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, men det var uansett hennes suging av ham jeg refererte til. Det er det hun har snakket om i åpningsinnlegget. Ingen som har nevnt noe om at han skal gå ned på henne, ei heller TS.

Nei, det er jo det jeg skriver. Synes du det er greit å insistere på å få oralsex, når du har sex, hvis jenta ikke vil? Eller insisterer du på å slikke jenta selvom hun ikke vil at du skal gjøre det? Dette er altså i tenkte situasjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Uff, det verste var når jeg var med en som GJERNE skulle bli sugd, men ikke slikket han og helst ville han ikke fingre heller, bare ha inn og ut sex og sug, godt det ikke varte lenge.

Anonym poster: 4691055b25a07fa239fe19f30238f9bd

Gjest Eurodice
Skrevet

Uff, det verste var når jeg var med en som GJERNE skulle bli sugd, men ikke slikket han og helst ville han ikke fingre heller, bare ha inn og ut sex og sug, godt det ikke varte lenge.

Anonym poster: 4691055b25a07fa239fe19f30238f9bd

Sånn skal det ikke være, at den ene parten bare skal forvente å motta og ikke gjøre noe for den andre.

Gjest Lara89
Skrevet

Serr? Jeg hater oralsex. På meg selv altså. Jeg kan suge, men ikke f om noen får slikke meg. Jeg synes det er skikkelig ubehagelig og rett og slett litt vondt. Hvis noen skulle tvinge meg til å gjøre det på meg, så hadde det nærmest føltes som voldtekt. Hvorfor i alle dager skal han måtte bli sugd om han ikke liker det, og hva veit du om han synes det gjør vondt? Mange som er overfølsomme..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...