Gå til innhold

One night stand & selvpining !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem da?

Jeg tror ikke de omgås deg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke de omgås deg.

Ja, det får en bare håpe.

Skrevet

Herregud... Prøver å sitte på fingrene og heve meg over å svare, men rævva er ikke tung nok i dag.

Dere som mener ONS er desperat: Dere mener altså at sex kun er stuerent og politisk korrekt så lenge man blir sammen (ergo tvinger frem en forpliktende avtale) med eieren av penisen først? Jeg håper virkelig dere sitter stødig på deres høye hest, som kan sitte der å ikke unne folk som ikke finner seg en partner å ha noen form for intimitet.

Til TS, så ville jeg enten kuttet ut alt som het mannfolk for en stund, eller lært meg å ha sex som en mann (=null følelser). Du sier du kjenner mange menn, spør dem hvordan de greier det. Og rapporter gjerne tilbake, for jeg skulle gjerne visst det selv :lol:

• Liker 2
Gjest Awzm me
Skrevet

Du burde kanskje forberede deg på å ikke få følelser for noen, bare fordi dere har sex, i fylla. Det fører veldig sjeldent til noe mer hvis dere ikke kjente hverandre fra før av.

Prøve å være litt kald i forhold til det, all flørtingen som foregår er bare tomprat, og sexen er fordi begge er kåte, fulle og tilgjengelige. Man burde ikke få følelser av en kveld på byen. Selv om det er forståelig, da sex er det mest fysisk intime man kan dele, men når du har såpass mange som du får det til å virke som, så burde du vel vende deg til det etterhvert? :closedeyes:

Skrevet

Jeg tenker at mange kvinner har ONS for å få bekreftelse.

Og det er selvfølgelig ikke sunt.

Skrevet

Ja de finnes, men til og med de blir sittende igjen med svarteper innimellom når de oppdager at han fyren de hadde med seg hjem og som stakk på morgenen faktisk var en de kunne tenke seg å blitt bedre kjent med.

Jeg har hatt supre ONS med kule fyrer, men man må være klar over hva et ONS er. Sex er sex, og det trenger mange selv om de ikke er i et fast forhold. Problemet oppstår når man har ONS, men det ikke egentlig er sexen man er ute etter, men nærhet, ømhet og etterhvert et forhold. Man starter ikke et forhold med SEX. Hvis du tror du er oppriktig interessert i fyren - ikke ligg med han etter en fuktig natt på byen. Hvis det er ment å bli noe, vil han også være interessert i å treffe deg igjen - sex eller ikke sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...