AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Heisann =) Er det noen som lever singelivet som synes det er tøft? Da jeg ble singel, elsket jeg turer på byen med tilfeldig sex og oppmerksomhet fra menn. Nå har jeg levd en tøft-singeliv i 1 år. Først nå begynner jeg å tenke tilbake på alt jeg har gjort. Jeg har funnet ut at One night stands er måten jeg har taklet singelivet på, men jeg får alltid lyst på mere sex med den jeg hadde sex med sist. Det er et rent helvete og slite seg ut på meldinger man sjeldent for noen svar på... Jeg får nemlig "følelser" eller forhåpninger vær gang jeg tilnærmer meg menn på denne måten. Det sier seg kanskje selv, men har bare guttevenner' og de har aldri det stresset som jeg opplever etter en ons på byen. Jeg er lei av å stalke menn jeg har hatt sex med. De svarer sjeldent, og jeg skjemmer meg ofte ut i fylla da jeg atter en gang sender meldinger til disse uten respons. Da blir jeg desperat og lei meg, da blir kvelden en totalt fiasko med høy promille og nytteløst nachspiel en randon plass i byen. Er det jeg det er noe galt med, jeg har prøvd å dra på date med menn' men det er rett og slett selvpining. er mye enklere å møte menn på byen, men de er det vanskelige å holde kontakten med. Møtte en fyr på byen for 3 måneder siden. Vi hadde alt for mye tilfelles, vi studerte det samme og hadde lik musikksmak, hobby, verdier osv. Jeg ble med han hjem fra byen 2 ganger. Jeg bestemte meg for å ALDRI ta kontakt med han, dette var bare en ONS. Tiden gikk, og plutserlig kom den snikende følelsen av " men dette var ikke alt" Da begynte jeg å kontakte han.. Han har enda ikke svart på meldingende jeg sendte. Er jeg desperat? Flere som føler seg igjen i mitt latterlige "spill" ? Trenger hjelp. Anonym poster: f1c2f203973bd7860222577c6ef6bf74
Gjest Wei Wei Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Siden du ikke er helt komfortabel med dagens livstilen din, så bør du endre noe. Hva med å ta en pause fra bylivet? 2
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Vel du er ikke alene om å ha det sånn, og løsningen er veldig enkel. Ikke ha ONS Det er faktisk slik at vi kvinner har en dum tendens til å knytte oss følelsesmessig til de vi har sex med og de kvinnene som sliter med dette bør ikke ha tilfeldig sex. Hvis du f.eks ikke hadde innledet et kun sex forhold til han som du hadde ting til felles med kunne det tenkes at dere kunne blitt kjærester. Hvorfor dater du ikke?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 ONS = desperat. Jenter ønsker som regel noe mer, gutta stikker tøm og røm. ALDRI i verden skal jeg være en tømmestasjon for NOEN. Så jeg er 35 år og har aldri hatt ONS. Takk og pris for det. Slutt med det livet du lever, og kvinn deg opp til å treffe menn edru og IKKE ligg med han på første date. Vent helt til du føler det er riktig og dere blir sammen. Anonym poster: 07c577480b1b39df40e356515e8de980 2
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 ONS = desperat. Jenter ønsker som regel noe mer, gutta stikker tøm og røm. ALDRI i verden skal jeg være en tømmestasjon for NOEN. Så jeg er 35 år og har aldri hatt ONS. Takk og pris for det. Slutt med det livet du lever, og kvinn deg opp til å treffe menn edru og IKKE ligg med han på første date. Vent helt til du føler det er riktig og dere blir sammen. Anonym poster: 07c577480b1b39df40e356515e8de980 Jøss! Trudde jeg var eneste kvinne her inne som tenker slik! Godt det er flere som har forstått det! 1
Bernardette Skrevet 2. juli 2012 #6 Skrevet 2. juli 2012 ONS = desperat. Ok det får være din konklusjon, men det finnes faktisk oppegående ikke-desperate kvinner som velger å ha tilfeldig sex og er helt bevisste sine valg. Til info. 13
Explosive Skrevet 2. juli 2012 #7 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg tar det som det kommer jeg! Trives som singel med noe kosing her og der, det passer eegentlig best for meg for timeplanen min er alltid full. Men hadde det kommet en fyr som kunne tilpasse seg det og kanskje delta i noen av dagens aktiviteter sammen med meg så hadde jo ikke det gjort noe. :D Endret 2. juli 2012 av Explosive
Alina X Skrevet 2. juli 2012 #8 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Det er ingenting galt med å ha ONS, men det blir galt hvis man legger for mye følelser i det, og føler seg brukt, ekkel, hore etc etterpå. Da med egentlig ikke komfortabel med å ha ONS.Får du dårlige opplevelser av noe, så unngå å gjøre det, en enkel pekefingerregel. Men du burde uansett alltid prøve å overkomme din "frykt" uansett hva det gjelder, og heller øve deg på å bli mer komfortabel, og ikke hoppe på alle gutter med forelskelse i blikket. Man blir lett betatt av noen, gjør det selv, men det er forskjell på å være betatt og å være besatt:-) Endret 2. juli 2012 av Fortuna Xania
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #9 Skrevet 2. juli 2012 Ok det får være din konklusjon, men det finnes faktisk oppegående ikke-desperate kvinner som velger å ha tilfeldig sex og er helt bevisste sine valg. Til info. Ja de finnes, men til og med de blir sittende igjen med svarteper innimellom når de oppdager at han fyren de hadde med seg hjem og som stakk på morgenen faktisk var en de kunne tenke seg å blitt bedre kjent med.
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #10 Skrevet 2. juli 2012 Man blir lett betatt av noen, gjør det selv, men det er forskjell på å være betatt og å være besatt:-) Og ofte blir man enda lettere bettatt fordi man har hatt sex med personen. Hvis man ikke har hatt sex så har man større kontoll og slipper å bli et av disse kvinnfolkene som skremmer bort drømmemannen ved å blir too much too soon.
Bernardette Skrevet 2. juli 2012 #11 Skrevet 2. juli 2012 Ja de finnes, men til og med de blir sittende igjen med svarteper innimellom når de oppdager at han fyren de hadde med seg hjem og som stakk på morgenen faktisk var en de kunne tenke seg å blitt bedre kjent med. Man kan velge mellom mye gøy og innimellom nedturer, eller et helt stabilt og forutsigbart liv hele veien uten oppturer og nedturer, og plutselig har fem år gått uten at noe har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #13 Skrevet 2. juli 2012 Siden du ikke er helt komfortabel med dagens livstilen din, så bør du endre noe. Hva med å ta en pause fra bylivet? Jepp, det er akkurat det jeg skal. Ser ingen annen løsning selv. Takk =) Anonym poster: f46a3f03e67b35ea530f008894100520
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #14 Skrevet 2. juli 2012 Man kan velge mellom mye gøy og innimellom nedturer, eller et helt stabilt og forutsigbart liv hele veien uten oppturer og nedturer, og plutselig har fem år gått uten at noe har skjedd. Det finnes ekstremt mye som er gøy som ikke innebærer at man hopper til sengs med menn man ikke kjenner. Hvorfor tror du at kvinner som ikke har ONS har et stabilt og uforutsigbart liv?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #15 Skrevet 2. juli 2012 Tror du gjør klokt i å droppe ons for en stund, når du helt klart ikke trives med konsekvensene. Jeg har vært singel siden januar, og ikke hatt sex siden februar (med eksen til han flytta ut) - det føles helt greit. Jeg har datet, men foreløpig har det ikke klaffet mer enn litt klining. Jeg kan ha lyst på nærhet og sex, men kjenner det blir rart med noen jeg ikke er mer trygg på. Da jeg var singel forrige gang - for over ni (!) år siden, hadde jeg av og til ons, noe som fungerte for min del, men nå trives jeg foreløpig best i "sølibat". Har uansett glede av å flørte; den siste var en 12 år yngre student, ellers kan det være med hvem som helst, egentlig Anonym poster: c9e05866973bd5310ec3d9839c346f64
Steinar40 Skrevet 2. juli 2012 #16 Skrevet 2. juli 2012 Ok det får være din konklusjon, men det finnes faktisk oppegående ikke-desperate kvinner som velger å ha tilfeldig sex og er helt bevisste sine valg. Til info. Hvem da?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #17 Skrevet 2. juli 2012 Tror du gjør klokt i å droppe ons for en stund, når du helt klart ikke trives med konsekvensene. Jeg har vært singel siden januar, og ikke hatt sex siden februar (med eksen til han flytta ut) - det føles helt greit. Jeg har datet, men foreløpig har det ikke klaffet mer enn litt klining. Jeg kan ha lyst på nærhet og sex, men kjenner det blir rart med noen jeg ikke er mer trygg på. Da jeg var singel forrige gang - for over ni (!) år siden, hadde jeg av og til ons, noe som fungerte for min del, men nå trives jeg foreløpig best i "sølibat". Har uansett glede av å flørte; den siste var en 12 år yngre student, ellers kan det være med hvem som helst, egentlig Anonym poster: c9e05866973bd5310ec3d9839c346f64 haha, såppas ja:P Joa, bra noen klarer tilværelsen med sølibat og flørting. Student som var 12 år yngre, " Good for you :D Anonym poster: f46a3f03e67b35ea530f008894100520
Gjest Anna.S Skrevet 2. juli 2012 #18 Skrevet 2. juli 2012 Men har bestemt meg for å forandra selve singellivet mitt. Jeg gidder ikke noen flere ONS værtfall. Jeg får se hva som skjer når tiden kommer. Akkurat nå må jeg eventuelt ta en pause fra alt på mannefronten:P Jeg er faktisk sliten ! Takk for svar =) Anonym poster: f46a3f03e67b35ea530f008894100520 En pause fra det hele kan være akkuratt det du trenger. Man trenger å bli glad i seg selv og finne sin egen verdi før man kan finne noen andre Det vet jeg alt om! Jeg har vært borti de største idiotene før jeg begynnte å tørre se etter de jeg faktisk fortjente Ønsker deg masse lykke til! Trenger du noen råd så er jeg på PM
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #19 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har det akkurat på samme måten, bare at jeg er jomfru (men det samme skjer hveeeer eneste gang jeg har klint med noen) Jeg får liksom skikkelig sterke følelser for dem, men de ignorerer meg helt. Stress det der :/ Godt vi ikke er alene i allefall <3 Anonym poster: cab02ecf52232d99b3cdf11b1cde2055
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #20 Skrevet 3. juli 2012 Er det noen som lever singelivet som synes det er tøft? Det er mange fordeler med å være singel, men jeg ønsker likevel å treffe en kjæreste. Sex er et av livets største goder, og jeg ønsker ikke å ha useriøs sex som ONS. Anonym poster: 61c6cfd34577f0970bb8b93c759351b4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå