Gå til innhold

"Lønn" for hagearbeid 12-åring


Gjest gjest

Anbefalte innlegg

Gjest gjest

Ikke sikker på om dette er rett forum, men prøver likevel.

Har en nevø 12 år som sparer til PC, og har derfor tilbudt seg å hjelpe meg med lettere hagearbeide i ferien ( som luking, bærplukking o.l). Lurer på hva dere syns er ok sum for dette, er snakk om rundt 5 timer i uken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Solsmil

jeg brukte å få 50 kr i timen når jeg jobbet hjemme i ferien. det er vel 2-3 år siden, og jeg var mye eldre enn tolv. det var vasking, husmaling, plenklipping osv. det er ikke så veldig mye, men jeg synes ikke man skal betale så mye mer enn det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lillebror som hjelper meg med plenklipp og barnevakt.. Jeg betaler han mellom 100-200 kr gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du avtaler med ham at hvis han jobber 5 timer i uken så betaler du halve prisen for pc'en? Hvis den ikke er svindyr da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine barn får 50 kroner timer for hage/skogsarbeid hos besteforeldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Ts her. Tusen takk for svar. Hadde tenkt rundt 50 kr/t selv, evt 3-400 kr /uken. Da var jeg ikke heeelt på viddene i forhold til "normalen" :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mann på 45

Ikke sikker på om dette er rett forum, men prøver likevel.

Har en nevø 12 år som sparer til PC, og har derfor tilbudt seg å hjelpe meg med lettere hagearbeide i ferien ( som luking, bærplukking o.l). Lurer på hva dere syns er ok sum for dette, er snakk om rundt 5 timer i uken.

Vi har en datter som er 13 år. Hun får 100 kroner timen for gressklipping av naboen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...