Gjest villrev Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Føler meg ofte veldig annerledes fra andre mennesker. Har lest om aspergers, men jeg synes ikke det stemmer helt med meg. Men hva annet kan være galt med meg? er jeg bare rar..? IQen min er hvertfall helt normal.
Sonaitt Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Du er nok ikke alene om å kjenne deg annerledes. Men det å være annerledes kan jo være en fin ting, trenger slettes ikke være noe galt med deg. Mange "normale" mennesker er rett og slett kjedelige, og det å være normal burde ikke være noe mål i seg selv Vet det er en klisje, men det er viktig å være seg selv, og ikke brukte tid og energi på å endre seg til noe man ikke er. Kanskje du bare har omgått feil type mennesker?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Jeg tror veldig mange føler på dette med å være annerledes, og ofte så er man ikke så rar som man tror. Mange jeg før så på som typisk "normale" har vist seg å være merkelige mennesker når jeg blir kjent med dem. Anonym poster: 259c95cafb7192ecd9869230539711f1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 Alle kjenner seg anderledes, jeg tror ikke det finnes en eneste person i verden som kan si at de føler seg som 100% normale mennesker som passer perfekt inn i a4-formen. Og om de finnes så må de være ustyrtelig kjedelige og ordinære.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå