jessica90 Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hei bare en spørsmål, jeg som person elsker å trene. Gjør det noe om man trener når man har kraftig mens? 1
Gjest Svampen Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Hei bare en spørsmål, jeg som person elsker å trene. Gjør det noe om man trener når man har kraftig mens? Nei, det gjør ingenting. Faktisk hjelper det ofte å trene om man har menssmerter!
skruf Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Eneste jeg opplever de første dagene når jeg har mens og den er på det kraftigeste, er at jeg blør mere mens jeg trener! Den største tampongen fylles opp i løpet av en time.... Men det hjelper på smertene synes jeg:-) 1
jessica90 Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2012 ok tusen takk, for deres råd da tar jeg å trene. 1
Minya Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Nei, det gjør ingenting. Faktisk hjelper det ofte å trene om man har menssmerter! Støtter denne, skulle gjerne gitt flere plusser! Trening hjelper mot muskelkrampene under mensen, så det er veldig bra å trene når du har mensen. Du kan kanskje ta det litt lettere om du har veldig vondt, men det er bare fint å få bevegd på kroppen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Vi produserer adrenalin under trening og det er kroppens eget smertestillende. Så tren i vei, det er overhodet ikke farlig på noe vis. Men som nevnt over så kan det hende at du da blør mer, pga det så liker jeg ikke å trene under mensen Anonym poster: 8035b3703f1d0264fea3203872096c36 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå