Gjest Solise Skrevet 22. juli 2012 #61 Skrevet 22. juli 2012 Åh, men så flott. Det bekrefter jo bare mitt stereotypiske bilde av nordlendinger, noe som forøvrig er veldig positivt. Sjekk ut det klippet her: Syns det er så sinnsykt hærlig at kona hans bare flirer når han sier at både hun og vaskemaskinen kan dra til helvete. Kul dame. Her på vest-landet hadde noe sånt som dette vært skillsmissegrunn :gjeiper: Haahha, akkurat slit jeg høres ut når jeg blir sint. Er nordlenning
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 22. juli 2012 #62 Skrevet 22. juli 2012 Jeg tenner på menn som har rasende lett for å lære matte og slike uforståelige ting. :-) 1
Gjest sardintroll Skrevet 24. juli 2012 #63 Skrevet 24. juli 2012 Jeg har to. Den ene er en heit håndverker, den ander er smerte og pisk. 1
Annabel Skrevet 24. juli 2012 #64 Skrevet 24. juli 2012 Menn i uniform!!!! Militæruniformer, politi, brannmenn osv. Helst litt eldre, og kanskje med litt skjeggstubber og en fin hårsveis. Ikke skikkelig bodybuildere, men de må for all del ikke være spinkle heller. Et pluss er om de har en fin dialekt (noe som vil si de fleste andre enn min egen)! Og at de er høye. Liker en skikkelig mannemann Og sånne velstelte dresstyper er heller ikke å forakte når jeg tenker meg om. Ellers blir jeg utrolig tent av å gå uten undertøy og med stayups, og sex av den litt røffere typen Og veldig mye annet....
kneelbeforezod Skrevet 24. juli 2012 #65 Skrevet 24. juli 2012 Uniform gjør meg sprengkåt. Barske, modige menn som beskytter landet. Grrrrrrrrrrr. :D 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juli 2012 #66 Skrevet 24. juli 2012 (endret) Politimenn Jeg har hatt mine fantasier om det! Endret 24. juli 2012 av Evilposelos
Chiyo Skrevet 24. juli 2012 #67 Skrevet 24. juli 2012 Fargerike knestrømper. Uniformer. Sexy undertøy... bland annet korsett. Sånne stropper som man fester til lange strømper. F/F spanking... men ikke sånn kjempe brutalt liksom.
Yme Skrevet 24. juli 2012 #68 Skrevet 24. juli 2012 Det blei nevnt at det ikke er en fetisj før man absolutt må ha det for å kunne ha et godt sexliv... Isåfall har jeg ingen fetisjer som jeg er klar over, men jeg syns damer i latex/lakk/lær er veldig sexy. Det er ikke noe mer sexy enn damene er i seg selv... Feks en flott rumpe kan tenne meg like mye som en dame i latexdrakt, så jeg hadde ikke dødd om jeg måtte leve i et forhold hvor dama nekta å kle seg på den måten.
Chiyo Skrevet 24. juli 2012 #69 Skrevet 24. juli 2012 Det blei nevnt at det ikke er en fetisj før man absolutt må ha det for å kunne ha et godt sexliv... Isåfall har jeg ingen fetisjer som jeg er klar over. Jeg tenker at en fetisj er en ting eller handling som tenner deg. Man må ikke ha det, men det hjelper definitivt på stemningen. 2
Yme Skrevet 24. juli 2012 #70 Skrevet 24. juli 2012 Jeg tenker at en fetisj er en ting eller handling som tenner deg. Man må ikke ha det, men det hjelper definitivt på stemningen. Jeg tenker også på det sånn, men det var noen her som dro frem en definisjon, og da blir jo det mer riktig... Men det spiller jo ingen rolle. Vi syns disse tingene er sexy, og det er kult å ha sånne ting man bli ekstra kåt av, for da har man noe man kan finne fram, om man vil gjøre noe ekstra ut av sexen innimellom.
Tidus Skrevet 24. juli 2012 #71 Skrevet 24. juli 2012 Jeg vet ikke om det er en fetish, men jeg er i syvende himmel dersom dama suger meg en liten stund etter jeg har fått orgasme. Uansett hvor jeg har kommet.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 24. juli 2012 #72 Skrevet 24. juli 2012 Jeg vet ikke om det er en fetish, men jeg er i syvende himmel dersom dama suger meg en liten stund etter jeg har fått orgasme. Uansett hvor jeg har kommet. Har hørt at det er vondt? 1
Tidus Skrevet 24. juli 2012 #73 Skrevet 24. juli 2012 Har hørt at det er vondt? Det er vel forskjellig fra person til person vil jeg tro. For min egen del blir det bare en forlenging av orgasmen.
Gjest Bandit Skrevet 25. juli 2012 #75 Skrevet 25. juli 2012 Ikke noe absolutt for min del, men setter du deg på fanget mitt og hvisker sexy og sensuelt inn i øret mitt, er det ting som varmes opp raskt. Og er det et annet språk, hjelper det også godt på.
*Mocca* Skrevet 25. juli 2012 #76 Skrevet 25. juli 2012 Det er først og fremst noe med blikket og holdningen. Selvsikre, glimt i øyet, litt røffe menn. Tatoveringer, Litt skjegg er ikke dumt, en ikke alt skjegg heller. Men lite hår på hodet typen helt snauklipt eller barbert.... da blir jeg også mo i knærne.
Khaosick Skrevet 8. august 2012 #77 Skrevet 8. august 2012 Mannfolk i uniform Anonym poster: feeaa5d159d13ed7626c81941e06f96b I hear you sister! Halleluja
Pixie Skrevet 8. august 2012 #78 Skrevet 8. august 2012 Ting? Ok Pisker, lenker, og tau gir meg helt andre assosiasjoner enn hest og båtfortøyninger, og hmmm husker ikke hva annet en bruker de andre tingene til igjen.. må vaske hjernen min! Ellers: Brøytestikker, stekespader, teppebankere, belter.. woohoo happy spanxgiving!! 4
Enira Skrevet 9. august 2012 #79 Skrevet 9. august 2012 Latex, pisking, gag, cuffs.... U name it :-p BDSM :D 1
Norm1 Skrevet 9. august 2012 #80 Skrevet 9. august 2012 Latex, pisking, gag, cuffs.... U name it :-p BDSM :D Min fetish er latex, og jeg kan legge til forrige poster sine interesser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå