Gå til innhold

Hårfjerning i ansikt (jente)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer rett og slett på om noen har noe erfaring med permanent håfjerning i ansikt (hake og leppe) i Oslo ?

Har tenkt på Ellipse Klinikken, men er usikker. Hva tror dere?

Anonym poster: a037ee9749092277d0cf2302c7c8575a

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Har du lyse eller mørke hår? Og hvilken hud har du? Er du hvit eller mørkhudet? Alt dette har litt å si med tanke på hvor mange behandlinger du trenger og om behandlingen i det hele tatt fungerer.

Ellers så finner det andre hårfjerningsmetoder, som er langt billigere enn laser.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du lyse eller mørke hår? Og hvilken hud har du? Er du hvit eller mørkhudet? Alt dette har litt å si med tanke på hvor mange behandlinger du trenger og om behandlingen i det hele tatt fungerer.

Ellers så finner det andre hårfjerningsmetoder, som er langt billigere enn laser.

Jeg er ikke TS, men jeg er så heldig (..) at jeg har veldig lys sensitiv hud og helt lyse hår. Finnes det noe som funker permanent? Det meste er jo for mørke hår, og jeg har ikke lest noen positive anmeldelser av behandlinger for lyst hår ennå.

Anonym poster: 1a1a38002c4cb4ded2c8f214b7d951a2

AnonymBruker
Skrevet

Skal vi se: Har både lyse og mørke hår på haka. Har bare blitt flere og flere. Har ganske normal hudfarge, ikke veldig blek.

Hva tror du ?

Takk for svar :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Skal vi se: Har både lyse og mørke hår på haka. Har bare blitt flere og flere. Har ganske normal hudfarge, ikke veldig blek.

Hva tror du ?

Takk for svar :)

Jeg tror du kan få problemer med de lyse, men det er vanlig å barbere seg på de plasser man sliter med uønsket hårvekst (i forkant av behandling) for å fremme mørk hårvekst. Jo mørkere, dess bedre vil laseren kunne drepe hårrøttene. Dersom du er nordisk i huden, så er nok ikke huden din noe problem, men det sies at lys hud er det som laserene liker best.

Jeg anbefaler deg å ta en konsultasjon på kosmetisk hudavdeling. De er ekspertene, og det beste svaret får du etter at de har fått sett på deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...