AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Har etterhvert fått meg en type, og vi driver og tester og sprenger grenser i senga, koselig det Men jeg er ikke heeeeelt trygg på ham enda, det er slikt vi bygger opp sammen. Likevel vil han hele tiden ha analsex, det har jeg aldr hatt tidligere, syns det er skummelt og skremmende, men samtidig litt pirrende tanke, men er ikke helt der enda, om dere forstår? Hvor lang tid tok det for dere til dere var med på ting og tang som den andre personen ville utforske? har dere tips til dette med analsex, forresten....? Anonym poster: 9d841090299270aad9cd805463d70436
Koe Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Vent til du er klar for å diskutere ting som posjonering av glidemiddel, hvordan dere skal håndtere evt. gris på lakenet, når det gjør godt og når det gjør vondt i klartekst. Kan du ikke gi beskjed om hvordan det føles, så la vær. En ide som kan gjøre eksprimenteringen bedre og mer jevnbyrdig, er å utforske hans rumpehull samtidig som han utforsker ditt. Morsomt og lærerikt.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 jeg venta 5 år før vi hadde analsex. da var jeg helt trygg på han værtfall:P Anonym poster: bfe91388fabc116c6e2b6a5d0eba09d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå