Makrell Skrevet 2. juli 2012 #1 Skrevet 2. juli 2012 Hei! Håper noen kloke kg-damer har noen gode råd på lur. Jeg har slitt med nakke- og skulderproblemer i halvannet år. I fjor begynte jeg å gå til en manuellterapeut som fant ut at det mest sannsynlig er snakk om en nerve som går fra nakke og ut i armen som ligger i klem. Dette fører til at jeg får en del smerter når jeg skriver på maskin. Jeg har gått jevnlig til behandling hos manuellterapeuten, og har greid å holde smertene nogenlunde i sjakk, men har nå blitt dårligere igjen. Lurte derfor på om det er noen som har noen tips til en annen behandlingsform som kan hjelpe på dette. Eller som har vært borti noe tilsvarende og har noen gode tips å komme med.
Minya Skrevet 2. juli 2012 #2 Skrevet 2. juli 2012 Mauellterapi er en god behandlingsform, men jeg ville begynt å trene med fokus på nakke/rygg/skuldre for å se om du klarer å unngå å få nerven i klem hele tiden. Be om en treningsveiledning på et treningsenter og fortell om behandlingen og hva dere tror er galt. Evt hør med manuellterapeuten din om hvilke treningsformer som vil passe deg. Min er svært fornøyd med at jeg driver med yoga feks.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2012 #3 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har prøvd akupunktur for ryggproblemer (skiveutglidning med nervepress), og det fungerte veldig bra for meg! Det høres veldig skummelt ut, men til og med jeg som har litt skrekk for nåler og sprøyter og sånn klarte det helt fint. Anonym poster: a448278aaab4aafeb428d68e066e2a1b
Makrell Skrevet 2. juli 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2012 Takk for svar, begge to! Jeg skal høre med manuellterapeuten om treningsøvelser. Når det gjelder akupunktur, så har jeg har vært innom tanken, da jeg tidligere har brukt det. Og når det tydeligvis har funket på prolapset ditt, så er det jo håp for at det kan funke på skulderen min
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå