AnonymBruker Skrevet 1. juli 2012 #1 Skrevet 1. juli 2012 Først vil jeg presisere at jeg liker BDSM, og at jeg praktiserer det på en trygg måte. Problemet mitt er at hvis vi har hatt en virkelig røff omgang, av den typen som setter merker lenge og vekker naboene, så blir jeg helt på gråten etterpå. Flere ganger har jeg ikke klart å holde tårene tilbake, og partneren blir litt fortvilet fordi han blir usikker på om han har gått for langt. Jeg synes ikke at han har gått for langt, under akten så tigger jeg om å bli slått hardere, men reaksjonen etterpå er av og til veldig kraftig. Jeg skjønner jo at det sikkert er på grunn av den psykiske og fysiske påkjenningen dette faktisk er, og jeg er ikke ukjent med aftercare. Likevel vil jeg gjerne høre andre erfaringer rundt dette, både fra sub og dom, hvis noen har noen tanker Anonym poster: 4874fd45db4a39baed2a10dd6a07e76a
Gjest Katten. Skrevet 1. juli 2012 #2 Skrevet 1. juli 2012 Aftercare er veeeeldig viktig. Om man har veldig røff nedverdigende sex, kan alt av følelser dukke opp i etterkant, og dermed viktig at man passer på å kose litt. Har også opplevd ei som alltid gråt etter veldig heftige orgasmer, fordi det var rett og slett en liten 'overload' for følelsene hennes. No biggie for min del, så lenge hun klarer å kommunisere at jeg ikke gjorde noe galt. 4
Auroressa Skrevet 1. juli 2012 #3 Skrevet 1. juli 2012 Hvorfor utsette seg selv vist man får en liten psykisk meltdown etterpå? Og hva legges i aftercare ? Ble litt nysgjerrig her nå så blir glad for svar 2
Gjest Raindrops Skrevet 2. juli 2012 #4 Skrevet 2. juli 2012 (endret) Jeg har opplevd å gråte etterpå et par ganger, og jeg ser ikke på det som en unormal reaksjon. Når man blir utsatt for en del smerte så blir man høy på endorfiner, og når denne "rusen" og adrenalinet forlater kroppen så kan man oppleve en skikkelig nedtur. Hvorfor utsette seg selv vist man får en liten psykisk meltdown etterpå? Og hva legges i aftercare ? Ble litt nysgjerrig her nå så blir glad for svar For min egen del så varer ikke nedturen etterpå så veldig lenge, spesielt ikke med riktig aftercare. Det trenger ikke å være mer komplisert enn at partneren holder rundt meg til jeg har roet meg ned, og forteller meg at jeg har vært flink (ja, jeg trenger litt skryt når jeg akkurat har tatt imot juling ). Det ligger jo litt i ordet aftercare, man passer på at partneren har det bra etterpå. Står ganske mye om det på denne bloggen hvis du er veldig nysgjerrig: http://bdsm-sexperts.blogspot.no/search/label/Aftercare Endret 2. juli 2012 av Raindrops 1
Auroressa Skrevet 2. juli 2012 #5 Skrevet 2. juli 2012 Jeg har opplevd å gråte etterpå et par ganger, og jeg ser ikke på det som en unormal reaksjon. Når man blir utsatt for en del smerte så blir man høy på endorfiner, og når denne "rusen" og adrenalinet forlater kroppen så kan man oppleve en skikkelig nedtur. For min egen del så varer ikke nedturen etterpå så veldig lenge, spesielt ikke med riktig aftercare. Det trenger ikke å være mer komplisert enn at partneren holder rundt meg til jeg har roet meg ned, og forteller meg at jeg har vært flink (ja, jeg trenger litt skryt når jeg akkurat har tatt imot juling ). Det ligger jo litt i ordet aftercare, man passer på at partneren har det bra etterpå. Står ganske mye om det på denne bloggen hvis du er veldig nysgjerrig: http://bdsm-sexperts.blogspot.no/search/label/Aftercare Takk for link, nå skal det leses
PuppyEyees Skrevet 3. juli 2012 #6 Skrevet 3. juli 2012 Problemet mitt er at hvis vi har hatt en virkelig røff omgang, så blir jeg helt på gråten etterpå. Flere ganger har jeg ikke klart å holde tårene tilbake, og partneren blir litt fortvilet fordi han blir usikker på om han har gått for langt. Jeg synes ikke at han har gått for langt, under akten så tigger jeg om å bli slått hardere, men reaksjonen etterpå er av og til veldig kraftig. Jeg skjønner jo at det sikkert er på grunn av den psykiske og fysiske påkjenningen dette faktisk er, og jeg er ikke ukjent med aftercare. Likevel vil jeg gjerne høre andre erfaringer rundt dette, både fra sub og dom, hvis noen har noen tanker Anonym poster: 4874fd45db4a39baed2a10dd6a07e76a Jeg har også grått etter noen ganger etter de "verste" sessionene våres, og for meg er det viktig å bli holdt rundt, kost med og bare føle at jeg har vært flink. Aftercare er ekstremt viktig, og jeg tror kanskje det er det viktigste du treneger Som Raindrops sa, man blir høy på både endorfiner og adrenalin, og da kan man ofte få litt fysiske reaksjoner etterpå.
Gjest HunterLady Skrevet 3. juli 2012 #7 Skrevet 3. juli 2012 Jeg pleide aldri å gråte, men jeg kunne bli ekstremt nedstemt, nærmest deprimert. Noen ganger snudde jeg bare ryggen til og lå å stirret i veggen. Sikkert creepy som faen for hans del!! Jeg visste faktisk ikke at dette var normalt, så takk for oppklaringen. Da kan jeg jo forklare dette for en fremtidig partner.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #8 Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor gjør folk slikt mot hverandre? Hvorfor nedverdige seg selv på det laveste? Hva med ekte kjærlighet og godfølelse i kroppen. Man skal vel ikke ha det vondt? Anonym poster: d4e4ebcd61ea415bfb74c2dcc8d7ac39 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #9 Skrevet 3. juli 2012 Først vil jeg presisere at jeg liker BDSM, og at jeg praktiserer det på en trygg måte. Problemet mitt er at hvis vi har hatt en virkelig røff omgang, av den typen som setter merker lenge og vekker naboene, så blir jeg helt på gråten etterpå. Det er nok siden du fikk dårlig samvittighet da du vekker naboene.. Anonym poster: d317f0ba503780b8be733a46dc749bbd
cornflake_girl Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor gjør folk slikt mot hverandre? Hvorfor nedverdige seg selv på det laveste? Hva med ekte kjærlighet og godfølelse i kroppen. Man skal vel ikke ha det vondt? Anonym poster: d4e4ebcd61ea415bfb74c2dcc8d7ac39 Saken er at vondt noenganger kan være godt, og hvorfor kan det ikke være ekte kjærlighet involvert når man har røff sex?
Gjest Raindrops Skrevet 3. juli 2012 #11 Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor gjør folk slikt mot hverandre? Hvorfor nedverdige seg selv på det laveste? Hva med ekte kjærlighet og godfølelse i kroppen. Man skal vel ikke ha det vondt? Anonym poster: d4e4ebcd61ea415bfb74c2dcc8d7ac39 Fordi folk, tro det eller ei, er forskjellige, og liker forskjellige ting. Ekte kjærlighet kommer forøvrig i mange former, og få ting slår godfølelsen jeg får når jeg ligger i armene hans etter en skikkelig spankingsession. For noen av oss går smerte og nytelse hånd i hånd. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #12 Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor gjør folk slikt mot hverandre? Hvorfor nedverdige seg selv på det laveste? Hva med ekte kjærlighet og godfølelse i kroppen. Man skal vel ikke ha det vondt? Anonym poster: d4e4ebcd61ea415bfb74c2dcc8d7ac39 Jeg skjønner det heller ikke Anonym poster: d317f0ba503780b8be733a46dc749bbd
Gjest HunterLady Skrevet 3. juli 2012 #13 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Hvorfor gjør folk slikt mot hverandre? Hvorfor nedverdige seg selv på det laveste? Hva med ekte kjærlighet og godfølelse i kroppen. Man skal vel ikke ha det vondt? Anonym poster: d4e4ebcd61ea415bfb74c2dcc8d7ac39 Det er her du tar grovt feil. Det å kunne nedverdige seg selv sammen med sin partner er ekte kjærlighet, på lik linje med de som ligger ved siden av hverandre og koser. De som er tilhengere av BDSM gjør forresten dette også, altså å ligge ved siden av hverandre å bare kosepjuske på hverandre. Endret 3. juli 2012 av HunterLady
Gjest Raindrops Skrevet 3. juli 2012 #14 Skrevet 3. juli 2012 (endret) Jeg skjønner det heller ikke Anonym poster: d317f0ba503780b8be733a46dc749bbd Jeg skjønner ikke at folk ikke blir lei av romantisk treig misjonær under dyna med lyset av heller, men hver sin lyst (neida, jeg mener ikke at alle som ikke liker sm er pripne bedehusfrøkner) Endret 3. juli 2012 av Raindrops 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2012 #15 Skrevet 3. juli 2012 Jeg skjønner ikke at folk ikke blir lei av romantisk treig misjonær under dyna med lyset av heller, men hver sin lyst (neida, jeg mener ikke at alle som ikke liker å bli sm er pripne bedehusfrøkner) Hvorfor sier du det da? Bare siden jeg ikke liker å bli slått betyr det vel ikke at jeg er det vel? Hallo Anonym poster: d317f0ba503780b8be733a46dc749bbd
Gjest Raindrops Skrevet 3. juli 2012 #16 Skrevet 3. juli 2012 Hvorfor sier du det da? Bare siden jeg ikke liker å bli slått betyr det vel ikke at jeg er det vel? Hallo Anonym poster: d317f0ba503780b8be733a46dc749bbd Hallo i luken, det er jo det jeg sier at jeg ikke mener, men folk har en lei tendens til å tillegge meg de meningene. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå