Gå til innhold

parkering gardermoen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor parkerer du billigst når du er ut å reiser?

Anonym poster: 58ffa6b123a8eb3b6f27a281c93fd9a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På den p-plassen som ligger ganske langt unna. Vi betaler vel rundt 400kr for to uker.

AnonymBruker
Skrevet

På den p-plassen som ligger ganske langt unna. Vi betaler vel rundt 400kr for to uker.

480? er det dalen parkering du mener?

Skrevet

480? er det dalen parkering du mener?

Husker ikke eksakt om det var den summen. Nei, det er parkeringa til Gardermoen ja. Men på et av de feltene lengst unna terminalen på en måte. Men når jeg søkte nå var det billigste jeg fant til 610kr for to uker..

Skrevet

Med VIP parkering stopper du rett utenfor inngangen, gir fra deg nøkkelen, får bilen levert igjen rett ved utgangen når du kommer tilbake og det koster bare litt mer enn parkering.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjører dere til Gardermoen egentlig? Det er da så greit å komme seg dit med buss eller tog? :klo:

Anonym poster: 75bd0b85d32fe43b3a04ffa13e62f006

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kjører dere til Gardermoen egentlig? Det er da så greit å komme seg dit med buss eller tog? :klo:

Anonym poster: 75bd0b85d32fe43b3a04ffa13e62f006

Virkelig? Det er ikke alle som bor på togstrekningen vet du. Her er det en halvtime-tre kvarter til nærmeste buss uansett hvor jeg prøver å gå, så det eneste alternativet når jeg er ute å reiser er å kjøre. Jeg betalte 500 kr ca for parkering en ukes tid for ikke så lenge siden. Det syns jeg ikke er så dyrt når man uansett betaler så mye for reisen.

• Liker 1
Skrevet

Vi parkerer alltid på P4. Billig og det er veldig enkelt med bussene som kommer hvert 10. minutt.

Og lettere med tog? Oslo S har stengt i sommer så her blir det først tog, så buss for tog, så tog igjen. I tillegg blir det mye dyrere med tog når vi er 5 stk som reiser sammen i én bil.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...