Gå til innhold

Dermalogica

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen her som har prøvd den? Eller noen som vet om den fjerner sminken bra, og er bra mot kombinerthud?

Har brukt decleor aroma cleanse foaming cleanser, men vil prøve en ny.

Videoannonse
Annonse
Gjest foremma
Skrevet

Dermalogica er et av de beste merkene, og cleansers pleier å være bra fra dem. har ikke prøvd akkurat denne da, men er sikkert verdt å prøve :)

Gjest Gjest
Skrevet

Dermalogica er et av de beste merkene, og cleansers pleier å være bra fra dem. har ikke prøvd akkurat denne da, men er sikkert verdt å prøve :)

Okei, takk for svar! :) Har noen bestilt fra lookfantastic før? Hva er frakten?er det trygg side?

Skrevet

Dermalogica er gode på renser. Selv har jeg ikke prøvd den du nevner men har testet Special cleansing gel og Essential cleansing solution og begge er gode. Precleanse er også god.

Gjest Gjest
Skrevet

Dermalogica er gode på renser. Selv har jeg ikke prøvd den du nevner men har testet Special cleansing gel og Essential cleansing solution og begge er gode. Precleanse er også god.

Er de du nevnte bra mot kombinerthud?

Skrevet (endret)

De skal være bra mot kombinert hud ja. Special cleansing gel er en gele som er god for kombinert hud som heller mot normal hud. Essential cleansing solution er mer kremete og passer bedre hvis du har lett for å bli tørr. Jeg har kombinert hud som er litt tørr i overflaten.

Endret av Frua
Gjest Gjest
Skrevet

De skal være bra mot kombinert hud ja. Special cleansing gel er en gele som er god for kombinert hud som heller mot normal hud. Essential cleansing solution er mer kremete og passer bedre hvis du har lett for å bli tørr. Jeg har kombinert hud som er litt tørr i overflaten.

Okei:) Har du bestilt fra lookfantastic før?

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg hadde alvorlige hudproblemer før, dette var så ille at jeg så ut som et pizzatryne. Etter 4 år med daglig bruk av Demologica er alle hudproblemer borte :D Dette er det beste merke som finnes, men kjøp produkter på Ebay, de er alt for dyre i hudpleiebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...