Gå til innhold

Fun light IS :Kjempegodt.. !

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å starte en setning med ordet "men" er ikke korrekt. Du bør helle skrive "å lese" istedenfor "å les". Du skal heller aldri starte en setning med "og", fordi dette skal være et bindeledd i en setning. Slike feil kan være vel så irriterende som direkte stavefeil.

For å supplementere dette, kan jeg tilføye at hun skrev jævlig uten g.

Det haddfe nok vært gramatisk rett å si "les" hvis hun hadde skrevet "og" istedenfor "å".

Men man kan begynne setninger med både "og" og "men". Google eet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lager også fun light is :) 50-50 vann og saft

Så bra :hjerte:

Skrevet

NAM! Takk for tips. ^^

ingen problem :hjerte:

Skrevet

Kan si meg enig i at hjemmelaget saftis kan være både sunt og godt, spesielt med frukt i (som en slangs frossen smoothie), men jeg er noe uenig i at det er spesielt sunt (og i hvert fall ikke godt), med Fun Light. Ville også ha begrenset kunstig søtningsstoffer til barn, da det ikke er bra (og heller ikke anbefalt).

• Liker 3
Skrevet

Det er ikke ikea her... hvilke andre steder får jeg tak i sånne isformer?

Nille, Europris, Kitchn har noen, men tror de var ganske dyre, Åhléns har hatt tidligere... Tror jeg så på Ica også for noen uker siden.

Skrevet (endret)

For å supplementere dette, kan jeg tilføye at hun skrev jævlig uten g.

Det haddfe nok vært gramatisk rett å si "les" hvis hun hadde skrevet "og" istedenfor "å".

Men man kan begynne setninger med både "og" og "men". Google eet.

Det har min tidligere norsklærer prentet inn i huet mitt at man ikke kan. :hakeslepp:

Endret av Hjernesurr
  • Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg har kjøpt mine isformer på Spar.

Lager is med yoghurt eller te for det meste, noen ganger fruktjuice. Vet ikke om te-is er noe unger liker for det er jo ikke søtt, men jeg syns det er godt.

AnonymBruker
Skrevet

fun light inneholder aspartam som er kreftfremkallende så nei, det er ikke sunt. Men så på reklamen at det har kommet en ny sukkerfri saft tilsatt stevia, hvilket merke var det igjen?

Anonym poster: ed5b17d9972dc91dc2b782011660181c

Dette her er blitt tilbakebevist, Aspartam skaper ikke kreft. uff

Anonym poster: 5abec655f89092536898680cf50425ca

• Liker 2
Gjest _La Femme
Skrevet

Nille, Europris, Kitchn har noen, men tror de var ganske dyre, Åhléns har hatt tidligere... Tror jeg så på Ica også for noen uker siden.

Takk for svar! Jeg drikker ikke light-produkter, men tenkte å lage is av juice. :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Takk for svar! Jeg drikker ikke light-produkter, men tenkte å lage is av juice. :)

jernia og clas ohlson også! (skal man ha tak i noe, men aner ikke hvor man skal få tak i det, så har de det nesten garantert på en av de 2 butikkene ;) )

Skrevet

Eventuelt kan du sjekke Søstrene Grene, Tiger eller evt. Åhlens, hvis du har det i nærheten. Rimelig sikker på at de jeg har sett det på samtlige butikker, har i hvert fall kjøpt det på Søstrene Grene selv.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg kjøpte på Kitchen i dag :) kostet 159,- tror jeg.

Skrevet

Gøy safta er mye bedre enn Fun, den smaker ikke sånn "falskt" som Fun safta gjør!

Inneholder ikke Aspartam heller ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...